|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
realper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Er enig i at en seperat harddisk til optagelser er at foretrække, men hvis man kun har en harddisk er partitionering det næstbedste, specielt af backup grunde.
Og så er en cluster størrelse på 64K meget anbefalelsesværdigt til optage partionen/harddisken. |
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() |
Der er heller ingen problemer med at dele disken op selvom at der er installeret OS med Partition Magic. Og det er efter min mening næsten ikke til at undvære at kunne gendanne sit OS med fx Norton Ghost, drive image etc. Hvis der går ged i det kan man istedet for at skulle rode med alt muligt bare gendanne på 5min og så har man igen en ren inst som fra da man tog backupen.
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Nu hvor vi snakker om Partitioner, hvilket program kan man bruge til at ændre og lave en ny Partition med i M$ Vista. Partition Magic understøtter ihvert fald ikk Vista. Har nemlig KUN én stor disk og det er for riski så den SKAL deles op i 2....... |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Acronis Disk Director Suite understøtter Vista. Jeg bruger selv Acronis til partition management, dog kun på XP (der kommer ikke Vista i mit hjem).
Alternativt kan du overveje GParted, der kommer som en Linux Live CD. GParted kan resize NTFS partitioner, og ifølge denne tråd skulle det virke med Vista partitions. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Paragon Partition Manager understøtter Vista. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |