|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
jhauerslev ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2007 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
.. Det er den der med at læse før man skriver ;) |
||
![]() |
||
michaelke ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Man kan sagtens forstille sig at at en køretur kan fikse et ting, se bare på alle de gange farmand har været over og banke på fjernsynet vis billedt ikke stod som det skulle. selv kan jeg fortælle en lille histore fra det virkelige liv. jeg arbejde som it teknikker, og endag ringen en bruger og beklaret sig over mærkelige lyde fra sin pc, jeg tog ned for at se på dyret, gik lidt rundt og lyttede, og gav så pc'en et ordentlig dask på siden så brugeren hoppede en ½ meter, lyden forsvandt og jeg gik derfra med et smil på læberne ,-) Moralen er at alt elektronik kan "ryste" sig løs, få dårlige forbindelser osv, og det kan et slag/vibrationer "rette" op på. HUSK dog det er ikke en autoriseret måde at reperare sit tv på hvis man ikke er helt tilfreds med det billed man kan se Redigeret af michaelke - 28-Marts-2008 kl. 22:19 |
||
![]() |
||
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|
Ehm det er næppe heller måden at lave hardware på, det er muligt lyden er midlertidigt forsvundet, men der er jo en grund til den er kommet, så måske skulle man åbne op og kigge hvad der sad løst og ikke bare daske til tingene - hvis man da ønsker de skal holde - bare et mindre fif....... |
||
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
||
![]() |
||
jhauerslev ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2007 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Alt det der off-topic hjælper altså ikke mig til at finde ud af det med den timer.. Folk må lige skrive hvis de har et bud på hvordan jeg kan tjekke op på det
![]() |
||
![]() |
||
xiuxiu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Maj-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
|
jeg købte et sony crt for snart en del år tilbage i mutanten som også gik i stykker efter kort tid. det ville simpelthen ikk tænde og min powerknap blinkede hele tiden. sendte det til rep og måtte vente små 8 uger før jeg fik det tilbage uden et låne tv, men det var dog rep på deres regning, men deres ventider kender jeg desværre alt for godt
|
||
Mvh Thomas
Vienna Acoustics BBG April Stello AI500 Logitech Squeezebox Touch Yamaha YSP-2200 Audiotrak Prodigy Cube Sennheiser 580 |
||
![]() |
||
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
|
Jeg var igennem 6 ugers rep. tid. hos Tapeconnection, og forlangte derfor købet ophævet. Det ville de ikke, så sagen røg til forbrugerklagenævnet.
Det er nu ca. 7 måneder siden (uden tv). Men jeg fik i tirsdags at vide, at sagen havde været for nævnet, nu skulle de "bare renskrive afgørelsen".... Havde håbet afgørelsen kom i denne uge, men inden for meget kort tid, kommer der altså en afgørelse på om 6 ugers rep. er i orden. Jeg fik heller ikke tilbudt noget låne tv og TC udskød også hele tiden tidspunktet for, hvornår jeg ville få tv'et igen... TC mente selv at 6 ugers rep. tid var "hamrende lang" og "skide irreterende" men alligevel ville de ikke ophæve købet iht. købelovens "rimelig tid" |
||
![]() |
||
![]() |
|
Gider du holde mig opdateret på den der? :) |
||
![]() |
||
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
|
Selvfølgelig, du kan også følge med i min sag på www.enfrustreretforbruger.dk |
||
![]() |
||
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
|
jhauerslev har ret. Vær venlige, at holde jer til det oprindelige emne om el-giganten (og om timeren) ...Ole Redigeret af Ole - 29-Marts-2008 kl. 12:08 |
||
Moderator, recordere.dk
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej jhauerslev
Så kom afgørelsen. læs mere her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27045& PN=1&TPN=9 |
||
![]() |
||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|
(edit af Ole: Indlæget, der kommenteres på, er slettet) Jeg vil lige kommentere det sidste indlæg: Redigeret af Ole - 30-Marts-2008 kl. 11:41 |
||
![]() |
||
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Har selv kæmpet umådeligt med dem se denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=36554& get=last#356934 heldigvis endte de med meget røde ører da jeg konfronterede dem i deres løgn og patetiske forsøg på at snige sig uden om en reperation/ophævning af køb. Mit råd til alle må være at aldrig sætte et ben i ders butikker igen, for hvis der sker noget så skider de bare på dig som forbruger. Magen til fupmager butik skal man sku lede længe efter P.S. dokumentaion er de sku da lige glade med, ved indlevering havde jeg 2 hd dvd film med og havde noteret ned det præcise tidspunkt hvor fejlen opstod, dem ville de ikke have med ej heller notere på sedlen til powermill der skrev de bare at den frøs under afspilning af film ikke hvilke og det var uvidst hvornår, selvom jeg jo havde lavet arbejdet for dem og tilbudt de kunne få det med spå det var nemmere at fremprovokere og rette. Redigeret af FallenAngel - 29-Marts-2008 kl. 19:45 |
||
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |