|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
![]() |
jeg kan ikke forstå at du skal betale noget i det hele taget, hvad med garantien, efter de datoer du giver, er det inden for det første halve år, og så er det dem der har bevisbyrden.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Det er heldigvis længe siden, jeg har haft noget med powermill at gøre - frisk smil og kommunikation har powermill lidt svært med ![]() |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 854 |
![]() |
Er det ikke Elektronik-Centret som ELgiganten bruger som rep. værksted ?
|
|
![]() |
|
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
[/QUOTE] Syns sku ik det er powermills skyld at ekspidienten i elgiganten/mutanten ikke vil skrive en detaljeret fejlbeskrivelse til dem, så de måtte selv prøve at fremprovokere fejlen. Det hele starter jo der hvor jeg indleverede afspilleren, som syns at det var ligemeget at notere oplysninger til værkstedet som kunne ha gjort sagen nemmere |
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
|
![]() |
|
jhauerslev ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2007 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Nej, det er Powermill - faktisk var mine opkald til dem det bedste i min servicesag :) |
|
![]() |
|
jhauerslev ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2007 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Jamen det kan jeg sådan set heller ikke - ringede flere gange for at ophæve købet, da jeg ikke gad vente over en måned.. Men undskyldninger, dem er de rigtig gode til at fyre af hos deres elendige kundeservice ![]() Har snakket med forbrugerrådet om den med bevisbyrden, men de sagde desværre at en værkstedskvittering er alt nok i den sammenhæng - men håber på snart at få noget respons fra forbrugerombudsmanden - måske jeg kan få noget kompensation for det alt for lange forløb - hvor svært kan det være for dem at finde ud af at det åbenbart virker? ![]() Er der slet ikke nogen der kan hjælpe med den der timer? |
|
![]() |
|
jhauerslev ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2007 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Hej drenge!
Så er der opdatering i sagen - havde som sagt skrevet til alle der gav mig en chance som forbruger, og se blot hvad der i dag droppede ind i min mailboks fra e-handelsfonden: "Hej Jakob. Jeg har nu taget kontakt til El-giganten og bedt dem om en forklaring på dit problem. Derudover har jeg gjort dem opmærksom på, at du har øjeblikkeligt ret til at hæve købet, idet der gået al for lang tid i forholdt til reparation. Hvis du ikke høre fra dem senest torsdag bedes du som sagt kontakte mig igen. Med venlig hilsen Stine Berg Sørensen Jurist e-handelsfonden Generatorvej 6 B 2730 Herlev T: 44 85 85 90 D: 44 85 85 93" Hvem sagde megafryd? ![]() |
|
![]() |
|
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
LYDER SGU GODT :-)
Min egen sag mod TC er netop afsluttet i dag, og jeg får alle pengene + renter tilbage i morgen. Så det kan betale sig at kæmpe ;-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |