recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pas på med Elmutanten!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPas på med Elmutanten!

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 19:49
jeg kan ikke forstå at du skal betale noget i det hele taget, hvad med garantien, efter de datoer du giver, er det inden for det første halve år, og så er det dem der har bevisbyrden.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af FallenAngel FallenAngel skrev:

Har selv kæmpet umådeligt med dem se denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=36554& get=last#356934 heldigvis endte de med meget røde ører da jeg konfronterede dem i deres løgn og patetiske forsøg på at snige sig uden om en reperation/ophævning af køb.


Mit råd til alle må være at aldrig sætte et ben i ders butikker igen, for hvis der sker noget så skider de bare på dig som forbruger. Magen til fupmager butik skal man sku lede længe efter


P.S. dokumentaion er de sku da lige glade med, ved indlevering havde jeg 2 hd dvd film med og havde noteret ned det præcise tidspunkt hvor fejlen opstod, dem ville de ikke have med ej heller notere på sedlen til powermill der skrev de bare at den frøs under afspilning af film ikke hvilke og det var uvidst hvornår, selvom jeg jo havde lavet arbejdet for dem og tilbudt de kunne få det med spå det var nemmere at fremprovokere og rette.



Det er heldigvis længe siden, jeg har haft noget med powermill at gøre - frisk smil og kommunikation har powermill lidt svært med
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 816
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 20:42

Er det ikke  Elektronik-Centret som ELgiganten bruger som rep. værksted ?

 

Til top
FallenAngel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 20:46

 

[/QUOTE]

Det er heldigvis længe siden, jeg har haft noget med powermill at gøre - frisk smil og kommunikation har powermill lidt svært med [/QUOTE]

Syns sku ik det er powermills skyld at ekspidienten i elgiganten/mutanten ikke vil skrive en detaljeret fejlbeskrivelse til dem, så de måtte selv prøve at fremprovokere fejlen. Det hele starter jo der hvor jeg indleverede afspilleren, som syns at det var ligemeget at notere oplysninger til værkstedet som kunne ha gjort sagen nemmere

Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
Til top
jhauerslev Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2007
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Er det ikke Elektronik-Centret som ELgiganten bruger som rep. værksted ?




Nej, det er Powermill - faktisk var mine opkald til dem det bedste i min servicesag :)
Til top
jhauerslev Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2007
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2008 kl. 17:06
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

jeg kan ikke forstå at du skal betale noget i det hele taget, hvad med garantien, efter de datoer du giver, er det inden for det første halve år, og så er det dem der har bevisbyrden.


Jamen det kan jeg sådan set heller ikke - ringede flere gange for at ophæve købet, da jeg ikke gad vente over en måned.. Men undskyldninger, dem er de rigtig gode til at fyre af hos deres elendige kundeservice

Har snakket med forbrugerrådet om den med bevisbyrden, men de sagde desværre at en værkstedskvittering er alt nok i den sammenhæng - men håber på snart at få noget respons fra forbrugerombudsmanden - måske jeg kan få noget kompensation for det alt for lange forløb - hvor svært kan det være for dem at finde ud af at det åbenbart virker?

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe med den der timer?
Til top
jhauerslev Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juli-2007
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2008 kl. 17:40
Hej drenge!

Så er der opdatering i sagen - havde som sagt skrevet til alle der gav mig en chance som forbruger, og se blot hvad der i dag droppede ind i min mailboks fra e-handelsfonden:

"Hej Jakob.


Jeg har nu taget kontakt til El-giganten og bedt dem om en forklaring på dit problem.


Derudover har jeg gjort dem opmærksom på, at du har øjeblikkeligt ret til at hæve købet, idet der gået al for lang tid i forholdt til reparation.


Hvis du ikke høre fra dem senest torsdag bedes du som sagt kontakte mig igen.



Med venlig hilsen

Stine Berg Sørensen

Jurist



e-handelsfonden

Generatorvej 6 B

2730 Herlev

T: 44 85 85 90

D: 44 85 85 93"

Hvem sagde megafryd?
Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2008 kl. 17:49
LYDER SGU GODT :-)

Min egen sag mod TC er netop afsluttet i dag, og jeg får alle pengene + renter tilbage i morgen.

Så det kan betale sig at kæmpe ;-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu