|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
StockBroker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() Sendt: 03-April-2009 kl. 09:34 |
Multimedia World er blevet erklæret konkurs,
men deres webshop er stadigvæk aktiv. Der er sået tvivl om hvilket firma der
ejer multimediaworld.dk, idet der ligger et lille selskabscirkus bag Multimedia
World. Så vær opmærksom på dette, hvis du overvejer køb
der. Multimedia World konkurs efter mistanke om
momssvindel http://www.comon.dk/news/multimedia.world.konkurs.efter.mist
anke.om.momssvindel_40381.html Selskabscirkus bag Multimedia World http://www.comon.dk/news/selskabscirkus.bag.multimedia.world _40386.html Redigeret af StockBroker - 03-April-2009 kl. 09:36 |
|
Venlig Hilsen
JR |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
"nyheden" blev lagt her igår.. og da du smider den under "jura" må du have et spørgsmål, som er? |
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
Stik dog piben ind |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
UPS - jeg har i dag smidt denneher under jura, til almindelig oplysning: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=58330& PN=1&TPN=500 Hvor skulle den have været smidt? Mvh. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
ja ok, jeg mener bare det er en oplysning og ikke omhandler jura eller hifi/tv eller andet, så bruger til bruger? vi poster bare, og så ser vi om folk fanger oplysningen.
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
SUPER oplysning der med den overskrift rammer den målgruppe den er tiltænkt, uanset jura eller ej.
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
StockBroker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Det beklager jeg, da jeg ikke har set informationen her på siden. Vil dog mene, at der var lidt jura over emnet, men ok! Redigeret af StockBroker - 03-April-2009 kl. 12:25 |
|
Venlig Hilsen
JR |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() |
Sidder og tænker "det var da også på tide". Det har altid været et skidt firma i mine øjne. En kammerat jeg har fik job derinde for mange år siden. Han var der en dag, og kom derefter aldrig tilbage. Sproget og hvordan man behandler andre folk og kunder er helt uacceptabelt og han kunne slet ikke accepter at han skulle være på den måde.
Det manglede da også bare hvis de har kørt momskarrusel. Så er de sgu også selv om det. Men hvis de virkelig er konkurs så er det virkelig strengt at de kører deres hjemmeside videre evt. kommende kunder kan miste deres penge. Latterligt firma. Redigeret af RuneH - 03-April-2009 kl. 12:40 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
Ja tak, det vigtige er at den kommer ud så alle ser den. Havde ikke set det inden.
Leif |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Jo jo, det er meget godt med disse advarsler, men det er efterhånden svært at finde en online forhandler af edb-udstyr som ikke har gemmengået en konkurs/betalingsstandsning inden for de sidste 1-2 år, hvorefter et ny-stiftet selskab har overtaget firmanavnet som om "intet" var hændt.
Midtdata er ikke Midtdata, Shg er ikke Shg, Zitech er ikke Zitech, etc etc. Redigeret af JesperLund - 03-April-2009 kl. 16:19 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Jeg ville også vælge en anden butik lige nu, men hvis du betaler med Mastercard er du i hvert fald helt sikret mod at de trækker pengene uden at levere varen (bankens problem). Jeg kan ikke huske om det samme er tilfældet med Dankort og Visa/Dankort (der var en lang diskussion om dette da Alfaview gik ned, og jeg kan ikke huske om kunderne endte med at få pengene tilbage). Reklamationssager er selvfølgelig en anden sag, og her kan du være nødt til at nøjes med producentgarantien, men uanset hvilken edb-biks du vælger, aner du ikke om den eksisterer om 6-12 måneder. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
I dag har de endda en fuldside annonce i MetroXpress!
![]() |
|
Venlig Hilsen
JR |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |