|
Passer denne subwoofer? |
Besvar |
Forfatter | |
Gizmodo
Bruger Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-September-2017 kl. 19:21 |
Jeg er på udkig efter en subwoofer til vores Canton DM75 soundbase, da jeg synes den mangler lidt i den lave ende. Der er en subwoofer udgang i soundbasen, og i indstillingerne kan jeg vælge en ekstern subwoofer. Men hvilken skal jeg vælge? Jeg tænker der er grænser for, hvor meget soundbasen kan trække - omvendt må det også gerne være god (læs: udmærket) kvalitet.
Har kig på denne: https://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-subwoofere-wharfedale-d10-p-1587.html Er denne noget værd, og ville den passe sammen med vores Canton DM75! |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kender den ikke, men tror du ikke det er en linieudgang for en aktiv sub? I så fald er den bedøvende ligeglad med, hvilken sub du sætter til |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Gizmodo
Bruger Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeps, det er en linjeudgang til en aktiv subwoofer.
Thanks! :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |