|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hr. Pioneer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2009 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 07-Juli-2009 kl. 13:45 |
Hej. Jeg har lige købt mig et Pioneer LX5090H, og vil derfor gerne have det op og hænge på væggen. Da jeg synes 1.500 kr. er for dyrt for Pioneer eget tv ophæng har jeg selv kigget på dette:http://www.dustinhome.dk/pd_5010091629.aspx Passer det til tv'et? Jeg ved godt at der står det passer fra 46'' til 63'', men passer det også til denne her model og passer det også med at der er plads til stikkene omme bagpå?
På forhånd tak |
|
![]() |
|
Hr. Pioneer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2009 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Er der ingen der ved det? Evt. så bare et andet ophæng som passer til Pioneer 5090H uden at stikke for langt ud fra væggen?
|
|
![]() |
|
![]() |
Øv, hvorfor svarer i ikke?
![]() |
|
![]() |
|
Sionic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Gi' det lige en dag eller 2... Du kunne jo også ringe til Dustin Home's
kundercenter og høre hva' for et ophæng de anbefaler til din model...
![]() Jeg valgte Pioneers originale ophæng da det efter sigende sidder tættest på væggen i forhold til andre modeller. Så nem er jeg at narre! LOL ![]() Redigeret af Sionic - 08-Juli-2009 kl. 00:16 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det kunne jeg selvfølgelig gøre
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hej Pioneer
Jeg kan da ikke se andet, end at det skulle passe på din skærm. Er dog lidt i tvivl omkring det med stikkene, selv om de har det der lille indhak at sidde i bag på skærmen. Dog ville jeg nok selv vælge et beslag med lidt mere gods i, end det du der har fundet. Ved ikke hvorfor men det ville jeg nok bare. f.eks. lidt a la det her: http://www.klik1stik.dk/product.asp?product=5795 |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
truehorses ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Nu spørger du jo også temmelig specifikt på beslag til en bestemt model. som kræver at netop ejere af denne skærm svarer..... De fleste skærme benytter Vesa standarder...200x200 200X400 osv..se evt. i din manual...eller ring og spørg Dustin...De giver en super service hvergang. Mål afstanden imellem hullerne og du kan straks se om beslaget kan benyttes...
Redigeret af truehorses - 08-Juli-2009 kl. 14:42 |
|
truehorses
LG50PS7000 |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
|
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |