|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() Sendt: 18-Maj-2010 kl. 15:35 |
||
Mit Setup:
Patriarch-7MC, Den egentlige HTPC: Compucase S7 2U 19" Rack, med x16 Riser Antec 80+ 300w PSU Asus P5E-VM-HDMI Core 2 Duo E6300 1.86Ghz 2GB RAM WD 500GB Hardisk MSI GT8600 LG BD drev 4 x USB-UIRT Transcievere 3 x FireDTV DVB-C + 3 x HW Irdeto by Smit 1 x FloppyDTV DVB-C + 1 x HW Irdeto by Smit 1 x HDHomerun DVC-C FTA (DVB Source) Terratec H7 DVB- C + 1 x HW Irdeto by Smit(DVBsource) Microsoft Wireless Entertainment 7000 BT Software: Patriarch-WHS Windows Home Server Compucase S4UT6 4U 19"(Man kan installere to 5x3½ backplanes) NorthQ 400w psu ASUS AT3N7A-I 2GB RAM Lycom ST-126 SATA Multiplier Bridge Raidsonic IB-555SSK Backplane Samsung Slimline DVD drev 3 x WD EARS 2TB SATA2 DISKE 1 x Seagate 500 GB SATA Software: Patriarch-AUX7MC, Klient-PC Chieftec UNC-110E-B Zotac ION ITX-G-E 2GB RAM Samsung 2.5" 500GB Sata2 Silverstone Slimline BD drev. Software: Patriarch-LT7MC, Klient-PC/Office PC Asus G60VX Software: Extender 1: MS Xbox360 Premium Extender 2: MS Xbox360 Arcade Netværk: SMCGS16 10/100/1000 Switch Asus WL-500g (SmartWi) Remotes: 4 x Logitech Harmony 525 2 x Iphone 8G Custom Girder WebUI Andet Periferiudstyr: Octava HDMX44 4x4 HDMI Matrix Switch 3 x Octava HDMI/IR/Digital Optical Audio over Ethernet cable Transcievere König HDMI CAT5 extender. König 4x2 HDMI Matrix Switch. 2x Onkyo TX-SR507 Altec Lansing ADA890 SmartWi Redigeret af Patriarken - 18-Maj-2010 kl. 20:18 |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
![]() |
||
Øko ?
|
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Redigeret af Patriarken - 18-Maj-2010 kl. 15:50 |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||
Du glemte:
Platin Abonnement hos Dong Energy
![]() |
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Well, det er min livsstil. Jeg kører faktisk med Atom processorer hvor det kan lade sig gøre. Extendermodellen er måske dyr i strømforbrug...Men Zaptorbox trækker over 100watt til sammenligning med xbox'ens 55watt. WHS'en kører Atom nu med PicoPSU. Jeg prioriterer et mediecenter, ligesom nogen prioriterer at gå i byen eller at købe puder til sofaen(for at bruge din egen terminologi) Jeg tænker stort og VIL medie center. Hvis jeg bare skulle lave en XMBC der kunne vise downloadede torrents og spille mp3....Så havde jeg købt en router og én atom....Men det har jo ikke noget med media center at gøre... Redigeret af Patriarken - 19-Maj-2010 kl. 04:39 |
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg kan da tilføje, at jeg også kan tilgå min epg fra iphone og fra browser mm....Remote Potato tilbyder online streaming tilmed.
|
|||
Mit Setup
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
||
Jeg er helt enig. Bruger selv ca. for kr. 22.000 årligt i el, men jeg mener at jeg har prioriteret det rigtigt, så jeg ved ikke rigtigt hvor jeg kan spare yderligere
|
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
|||
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() |
||
Jeg kan se at du bruger SmartWi. Jeg har også kigget lidt på den. Kan du be/afkræfte om Smartwi virker med Zaptoren??
Cruzz
|
|||
![]() |
|||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2411 |
![]() |
||
Det lyder bare rigtigt gennemført, rack enheder, central placering og hdmi matrix, kræs!
|
|||
![]() |
|||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
||
Jeg vil meget gerne høre lidt om Patriarch Tech MFEtray Zoom Controller :) går ud fra det er noget software du selv har skrevet.
Generelt synes jeg du har utroligt meget forskelligt software installeret på de forskellige computere. Tror dit system skal opleves for at forstå hvordan det hele hænger sammen :) |
|||
![]() |
|||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Enig, bare det forkerte OS.. ![]() |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
mm-bob ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2010 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
||
Foretrækker du Remote Potato eller BigSreen?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |