|
Pause i start forfra = bug? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2013 kl. 23:03 |
Efter at have boet i Vejle og døjet med støjproblemer og andet, har det været en fornøjelse indtil videre at bo i Horsens.
Alle de smarte ting opgav jeg og nøjedes med analog tv. Nu virker det hele. Men... Hvis man pauser i en udsendelse og ser videre eks. et par minutter efter, ja så stopper den et stykke tid senere brat op og smutter tilbage til "live". Ufatteligt uheldigt når man ser en film. Det sker sådan set hver gsng. Måske er det ved overgsng til nyt program. Men en udsendelse man har med lidt forsinkelse bliver kastet frem til nutiden før udsendelsen er færdig og det ødelægger jo funktionen. Hvad er meningen med det? Hvis man kan følge problemstillingen |
|
![]() |
|
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sry for stavefejl. Sidder på iPad og skulle lige af med frustrationerne ved at få ødelagt American Psycho på DR3
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Hvordan har du start-forfra hvis du ser analogt TV? Jeg har oplevet samme problem med Yousee-boksen et par gange.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Nej det var i gamle dage, jeg havde analog. Jeg kører digital nu fordi det virker her, det gjorde det ikke ordentligt i Vejle.
Men pause funktion vil jeg ikke bruge igen, når det ødelægger en filmoplevelse. Men gad godt at høre om Stofa kendte til fejlen |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Det er ikke nødvendigvis en fejl - det kommer lidt an på hvad du oplever præcist.
For det første er det ikke en tv-kanal man sætter på pause, men derimod en konkret udsendelse. Dvs. man kan ikke se flere udsendelser forskudt automatisk, som man fx kan med en alm. HD Recorder. Dvs. hvis en film starter lidt før programmet er planlagt til, så kan man nogle gange risikere at man reelt pause den foregående udsendelse, og ikke den man regnede med. Når den udsendelse så forventes at være færdig, så skiftes til live-tv automatisk. Dernæst skal du være opmærksom på at alle programmer har et udløbstidspunkt. Dvs. hvis man kommer "for langt bagud" så kan man ikke nå at se slutningen, og den skifter til live-tv. Men udløbstidspunktet giver altid mulighed for væsentlig mere end "et par minutters pause", som du beskriver. Så alt efter hvad du oplever, så er det måske "by design" at den opfører sig som du beskriver. Ellers er det sikkert bare den sædvanlige Zaptor ustabilitet du oplever.
Redigeret af pdj1974 - 25-Marts-2013 kl. 16:11 |
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |