recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pause i start forfra = bug?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pause i start forfra = bug?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pause i start forfra = bug?
    Sendt: 24-Marts-2013 kl. 23:03
Efter at have boet i Vejle og døjet med støjproblemer og andet, har det været en fornøjelse indtil videre at bo i Horsens.
Alle de smarte ting opgav jeg og nøjedes med analog tv. Nu virker det hele.

Men... Hvis man pauser i en udsendelse og ser videre eks. et par minutter efter, ja så stopper den et stykke tid senere brat op og smutter tilbage til "live". Ufatteligt uheldigt når man ser en film.

Det sker sådan set hver gsng. Måske er det ved overgsng til nyt program. Men en udsendelse man har med lidt forsinkelse bliver kastet frem til nutiden før udsendelsen er færdig og det ødelægger jo funktionen. Hvad er meningen med det? Hvis man kan følge problemstillingen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 23:05
Sry for stavefejl. Sidder på iPad og skulle lige af med frustrationerne ved at få ødelagt American Psycho på DR3
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 09:08
Hvordan har du start-forfra hvis du ser analogt TV? Jeg har oplevet samme problem med Yousee-boksen et par gange.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 16:02
Nej det var i gamle dage, jeg havde analog. Jeg kører digital nu fordi det virker her, det gjorde det ikke ordentligt i Vejle.

Men pause funktion vil jeg ikke bruge igen, når det ødelægger en filmoplevelse. Men gad godt at høre om Stofa kendte til fejlen
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 16:10
Det er ikke nødvendigvis en fejl - det kommer lidt an på hvad du oplever præcist.

For det første er det ikke en tv-kanal man sætter på pause, men derimod en konkret udsendelse. Dvs. man kan ikke se flere udsendelser forskudt automatisk, som man fx kan med en alm. HD Recorder. Dvs. hvis en film starter lidt før programmet er planlagt til, så kan man nogle gange risikere at man reelt pause den foregående udsendelse, og ikke den man regnede med. Når den udsendelse så forventes at være færdig, så skiftes til live-tv automatisk.

Dernæst skal du være opmærksom på at alle programmer har et udløbstidspunkt. Dvs. hvis man kommer "for langt bagud" så kan man ikke nå at se slutningen, og den skifter til live-tv. Men udløbstidspunktet giver altid mulighed for væsentlig mere end "et par minutters pause", som du beskriver. 

Så alt efter hvad du oplever, så er det måske "by design" at den opfører sig som du beskriver.
Ellers er det sikkert bare den sædvanlige Zaptor ustabilitet du oplever. 

Redigeret af pdj1974 - 25-Marts-2013 kl. 16:11
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu