|
PayPal gebyr? Hjælp en rookie! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2012 kl. 20:49 |
Hey!
Jeg er total ny hvad angår PayPal, så jeg vil lige høre om det her er normalt... Der blev overført 900 kr. til mig, af en jeg solgte nogle ting til. Så langt så godt. Jeg kan se min PayPal-konto er på 900 kr. og jeg går ind og vil udbetale dem til min bankkonto. Da jeg så går ind i udbetaling til konto, skal jeg så oprette en bankkonto, som jeg kan få mine penge udbetalt til. Jeg opretter en konto, med mit reg. og kontonummer til mit dankort, men da jeg har oprettet en konto, ser jeg nu at min saldo er på 866,50 kr. så der er altså hævet 33,50 kr. Jeg læste et sted at det er en slags gebyre, som PayPal anvender, men det kostede ikke noget at få udbetalt dem til min bankkonto, men det kostede åbenbart 33,50 kr. at oprette en bankkonto derinde? Er der nogen der kan forklare om jeg har "klokket" i noget, eller om det er normalt, og er det et engangsgebyr eller skal man betale det hver gang man skal have nogle penge overført fra PayPal til sin bankkonto? Håber det hele gav mening
![]() |
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/webscr?cmd=_display-receiving-fees-outside
Klaus |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak Klaus!
Jeg havde engentlig fundet den side, men havde læst forkert i toppen, så troede ikke det var de 3,4 % + 2,60 kr., men det var det så.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |