|
PC blu-ray drev hjælp - problem løst. |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
flex195
Super bruger Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er ingen driver, at finde på Asus side, så der er ikke så meget, at gøre. Har lige testet med dvd og den ene harddisk koblet fra (begge WD Green, så forbruget er allerede lavt) DVD er samme problem, så det må jo næsten være en hardware fejl. I morgen tester jeg med en anden og større PSU. |
|||
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|||
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg antager du bruger Windows: Står drevet korrekt registreret i Device Manager?
|
|||
flex195
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja som drev, under properties står også, at det virker korrekt, samt det er sat til region 2. :-/ Når jeg åbner computer ikonet, står det også som BD-RE drev og den kan sagtens se, der er en Blu-ray i og hvilken en det er. Den melder bare SCSI fejl hele tiden i makemkv. Alle andre afspiller/rip programmer jeg bruger (Zoomplayer, bytecopy, clonebd), fryser når jeg prøver at loade en film indtil jeg trykker eject. :/ |
|||
Mvh Brian
|||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg mistænker din SATA til IDE adapter for at være synderen, ved af erfaring at nogle af dem kan være nogle genstridige sataner
|
|||
flex195
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er der en du kan anbefale? Jeg har desværre ingen mulighed for, at makke med den som sådan. |
|||
Mvh Brian
|||
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
- og du kunne heller ikke afspille alm. musik fra en CD? Var det samme fejl?
|
|||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu er det er del år siden jeg rodede med den slags, så kan ikke huske hvilken jeg havde til at virke som den skulle, men hvis jeg var dig ville jeg overveje sådan en her i stedet for https://www.computersalg.dk/i/840323/raidsonic-icy-box-ib-550stu3s |
|||
flex195
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lige hjemvendt fra arbejde og har netop hugget en cd i, der sker nøjagtig det samme - ingenting :/ |
|||
Mvh Brian
|||
flex195
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for tippet :) Hmm jeg skal nok ikke bruge ret mange flere penge, før jeg kan opgradere bundkort, processor og ram der er væsentlig nyere og kraftigere :/ |
|||
Mvh Brian
|||
flex195
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så prøvede jeg med en 520 watt corsair psu - det hjalp heller ikke desværre:/
|
|||
Mvh Brian
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Undrer mig du får en SCSI fejl når du slet ikke har tilsluttet nogen SCSI enheder. Kunne godt tyde på det er den IDE/SATA adapter der laver rod i det.
Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
tipsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der behøver ikke lægges mere i dét med SCSI - det er spørgsmål om hvordan enhederne kommunikerer og kan fint give mening.
|
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |