|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() |
|
Det lyder i hvert fald simpelt - tak for tippet Spawn, jeg tror jeg prøver det!
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() |
|
Spawns tip virker perfekt - meget simpelt og hurtigt. Efter brændingen ser DVD'en ud fuldstændigt som da jeg oprindeligt afsluttede den på DVD-optageren! |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
Det var da et held! Hvis du havde brugt mit tip ovenfor:
så ville du jo nok have fået samme resultat. Disse værktøjer er så også gratis og ikke kun prøveversioner. |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok - jeg vil nok kigge nærmere på ImgTool senere - det ku' jo være jeg fik brug for det igen. Spawns program er dog mere simpelt da det laver det hele i én omgang.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Ja, gør det, gode forslag fra Dragemester på glimrende småprogrammer der er gode at have. Har også selv brugt disse mange gange Imgtool burn 1.2 findes også samme sted som Imgtool Classic og den kan faktisk også brænde en video_ts folder direkte til dvd ligesom copy to dvd og er "gratis" - gratis i udråbstegn da den kræver en installation af Nero's burnengine. Den kan fås ved at installere en prøveversion af Nero. http://www.coujo.de/ib2/index.php?act=module&module=incl ude&incl_name=download Imgtool classic, er den gode gamle, som laver en ISO fil på harddisken af video_ts folderen, en ISO fil der sidenhen nemt kan brændes med Imgburn http://www.imgburn.com/ - Imgburn er iøvrigt et glimrende værktøj at have installeret under alle omstændigheder til hurtigt at brænde stort set et hvilket som helst image man skulle få fat i.
Redigeret af spawn |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |