|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() Sendt: 18-Juli-2007 kl. 20:35 |
Faldt lige over beta'en af deres kommende driver her til vista 32bit "Added "Resize the HDTV desktop" underscan compensation option" Det er godt nok noget jeg har savnet langtid!!! EDIT: Hmm burde nok ha været postet et andet sted, sry mig der sov lidt i timen. Redigeret af hyldig87 - 18-Juli-2007 kl. 21:31 |
|
![]() |
|
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
ja, det er super ....og den er med i den nye aldi pc
|
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
Hej... Når du har testet driveren, så skriv lige om resultatet. Der er andre, som også har eller vil få problemet Har nemlig selv en bærbar jeg gerne vil have koblet op til vores fladskærm og skærmen har ikke HDMI... Men hvis dette kunne være løsningen, er det helt sikkert et NVIDEA-skærmkort man bør overveje... |
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Virker ikke på en Medion 98300..
|
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Punktet "Resize the HDTV desktop" er kommet men virker ikke. Asus 7600 G HDMI vista 32 Bit. Jeg har fået det til at virke. Man indstiller så det passer i resize desktop og klikker anvend, derefter går man ind i chance resulution og vælger en laver opløsning, kliker anvend og kilkker nej til at beholde denne opløsning, så kør det Redigeret af Mollerup - 20-Juli-2007 kl. 23:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |