|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6500 |
![]() Sendt: 16-Juni-2008 kl. 20:49 |
Hej jeg står og skal have ny computer eller smide nye ram i den gamle, som er 5-6 år - I det nye aldi katalog er der en computer på forsiden - kan den bruges, jeg skal dog gerne kunne bruge nettet - photoshop - og lidt småprogrammer.
|
|
![]() |
|
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
![]() |
Jeg står også til at købe ny PC. Er også interesseret i at høre andres
mening. Absolut en fordelagtig pris til kr. 3.995,- . Her er et link: http://www.medion.de/ms/aldi/md8391/dk/flash.html |
|
/Erik
|
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Til det beskrevne formål er den PC helt fin. |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
![]() |
Jeg skal heller ikke bruge den til spil, mest til internet og kontorprogrammer og billedredigering ligesom forzajuve.
Allene prisen for programmer er jo ca. halvdelen af PC ens pris. Er der nogen her der har dårlig erfaring med Medion PC evt. defekt hardware eller software der ikke virker? |
|
/Erik
|
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
jeg har kun haft gode erfaringer med Medion... to gange røgb grafikkortet.. ringede til deres support.. og de sende postlabel.. og så gik der ca 10 dage (inkl pinse) og så havde jeg min computer igen..
|
|
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100 Samsung SMT-H3126 Integra DTR-50.2 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Software der ikke virker har intet med pc producenten at gøre og hardwaren der benyttes i en Aldi pc er den samme standard hardware som benyttes i andre PC'er, så det går ikke mere (eller mindre) i stykker fordi der står Medion på kassen.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svar.
så er det jo bare ned i Aldi onsdag morgen hvor jeg har fri. |
|
/Erik
|
|
![]() |
|
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Har selv en Medion-PC. Den har fungeret upåklageligt. Når dén en dag skal skiftes vil jeg igen vælge Medion.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5340 |
![]() |
Der står at MS Office Home & Student er forudinstalleret, men er det med license key, eller er det kun som 2 mdr gratis prøveperiode, hvor der efterfølgende skal købes license key til ?? Såvidt jeg har forstået andetsteds, er det den metode man er begyndt at anvende (på samme måde som antivirus/firewall programmer) Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Der står det er en fuld version så jeg formoder da det ikke er en prøve version.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
synes ikke det lyder billigt. det er standard pris som du kan få i mere servicemindet butikker. bare min holdning Redigeret af Sigida - 17-Juni-2008 kl. 19:20 |
|
![]() |
|
![]() |
Der står klart i et af Aldis tidligere annoncer at Office versionen var en
60 dages prøve periode: http://www.medion.de/md8830/dk/flash.html Det der er gældende for det seneste tilbud er en version hvor licens key er inkluderet for office programmerne. Der skal altså ikke betales ekstra efter 60 dage. |
|
/Erik
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |