recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PC fra aldi til 3.999
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPC fra aldi til 3.999

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6507
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2008 kl. 21:38
du har ret, men ser tilbuddet ikke okay godt ud ?
Til top
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Maj-2008
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 08:23

Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

forza sku da hellere bilka end aldi, de har trodsalt en lidt større kundeservice samt medarbejder som kun koncentrere sig om elektronik... aldi er en person ved kassen som bare langer den over disken...

Hvad betyder det, hvis bare du ved hvad du vil ha' - og samtidig er interesseret i at få en kæmpe softwarepakke med, istedet for Bilka's (og øvrige forhandleres) discount-pakker. Hurra for Aldi-PC'erne

Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 18:55
ja ved reklamationer og hvor tingene ikke går lige efter ens hovedet så betyder det meget at der står en knægt på 17 i kassen som skal håndtere det, end en sælger som har prøvet det mange gange...
Til top
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2006
Point: 271
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 20:04

Jeg vil da også helst handle i faghandlen. Men hvad hjælper det når den selv samme faghandel ikke forstår at ramme forbrugernes behov.

Faghandlen må til at oppe sig inden den dør helt ud. Det skulle nødigt ske.

/Erik
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 21:11
Uden at være helt sikker mener jeg at meget af det Aldi ,Bilka ,Føtex mm sælger af off topic navne pc ,mm består af billige kina kopier og 2 grads gods fra de store fabrikker, det er da al ære værd ,men tro ikke i får en Porche for folkevognspris.
MVH Frank Pedersen

Til top
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2006
Point: 271
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 22:02

Bundkort er fra MSI samt grafikkort er fra Nvidia.  For mig er det kendte mærker.

Om det er 2. sortering Medion får leveret aner jeg ikke. Men efter brugernes vudering her er flertallet fuldt ud tilfreds og det lader ikke til at der er flere fejl på  Medion end andre fabrikater, tværtimod.

/Erik
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 22:03

ja ved reklamationer og hvor tingene ikke går lige efter ens hovedet så betyder det meget at der står en knægt på 17 i kassen som skal håndtere det, end en sælger som har prøvet det mange gange...

For mig gør det ikke den store forskel om det er en 17 årig fra aldi eller en 17 årig fra bilka, der skal tage sig af reklamation

Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 22:28
hehe i bilka har du så muligheden for at tage den med chefen for afdelingen for elektronik ;)... hvem skal du tage den med i aldi, når der er 3 på arbejde :p og de 2 andre er nogle ældre koner :p...  medion er et discount mærke om i vil det eller ej... se deres fladskærme og til disse priser. elementerne er helt sikkert det samme som fåes i en acer computer, men kunne godt forstille mig at acer og de andre kunne finde på at få hardware fra kina ;)
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2008 kl. 22:31

Nu skal vi heller ikke "disse" kina, der laves jo faktisk også ganske gode ting i kina, men de er desværre mest kendt for produkter af tvivlsom kvalitet..

vi skal ikke diskutere om bilka eller aldi er bedst, jeg køber ikke computer nogen af stederne , men aldi har dog deres 30 dages fuld retur ret, så der kan man da tage coputeren med hjem og prøve den, og kan man ikke lide det kan man aflevere den tilbage

Til top
Byteman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-April-2006
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2008 kl. 21:47

hehe i bilka har du så muligheden for at tage den med chefen for afdelingen for elektronik ;)... hvem skal du tage den med i aldi, når der er 3 på arbejde :p og de 2 andre er nogle ældre koner :p...  medion er et discount mærke om i vil det eller ej... se deres fladskærme og til disse priser. elementerne er helt sikkert det samme som fåes i en acer computer, men kunne godt forstille mig at acer og de andre kunne finde på at få hardware fra kina ;)

ummm-  mine erfaringer er nu at det er svært at få fat i nogen i Bilka.
Mht. til Aldi så kan man indlevere på Medions reparationsafdeling i Herlev og de har vel mere forstand på det end diverse butikker.
Men generelt ville jeg faktisk foretrække at købe i disse butikker frem for nogle af PC butikkerne. PC butikkerne er presset af nethandlen og de er mere skeptiske med at tage vare retur. Jeg har selv arbejdet i PC butik og der kunne man jo altid sige "Det må skyldes uoriginal software...."
Jeg foretrækker faktisk en 17 årig dreng der bare tager imod uden at stille dumme spørgsmål - der kan det mange gange være nemmere at få byttet  ens produkt frem for en  butikschef.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu