|
PC højtallere over Bluetooth - Beolit 15? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DInovo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Oktober-2016 kl. 11:21 |
Jeg er på udkig efter nogle nye Pc højtallere, som skal køre over Bluetooth, altså trådløst.
Jeg er faldet over Beolit 15, som umiddelbart passer godt i form og funktion. Jeg er dog i tvilv om den har autosense på Bluetooth - kan ikke finde noget dokumentation på det eller det modsatte. Jeg har også Bluetooth højtallere tilsluttet i dag - de tænder automatisk når den detecter signal fra Bluetooth. Men gør Beolit også det? Så vidt jeg kan se, så slukker de automatisk efter 15 minutters manglende signal, men starter de så også op igen - nogle der ved det? :-) Har også kigget på B&O A6, men vil helst ikke bruge så mange penge på projektet - der er Beolit 15, trods alt, lidt mere rimlige.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |