recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PC i samme størrelse med en Mac Mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PC i samme størrelse med en Mac Mini

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9403
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PC i samme størrelse med en Mac Mini
    Sendt: 12-Marts-2012 kl. 22:17
Hej

Jeg står og skal bruge en lydløs Windows 7 PC, gerne i samme størrelse som en Mac Mini.
Helst med en i5 og 4GB RAM.

Hvad skal man gå efter og findes det ?
Til top
beddemiz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-December-2009
Sted: Danmark
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beddemiz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 12:45
Tror ikke der er det store udvalg, men hvad afskrækker dig fra at bruge en Mac Mini? For den kan uden problemer køre windows 7.

Edit:

Men med de priser ville jeg springe på en Mac Mini, og så installere Windows 7 på den.

Redigeret af beddemiz - 14-Marts-2012 kl. 12:49
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 13:02
Ja, jeg skulle også bare til at foreslå en Mac Mini med Windows 7...
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af beddemiz beddemiz skrev:

Tror ikke der er det store udvalg, men hvad afskrækker dig fra at bruge en Mac Mini? For den kan uden problemer køre windows 7.

Edit:

Men med de priser ville jeg springe på en Mac Mini, og så installere Windows 7 på den.
Oprindeligt var jeg ude efter en All-in-one Win7 PC, som f.x. eeetop. Men skal man have den med en i5, så koster den pænt meget. Kvaliteten på en eeetop er jo ikke ligefrem særlig høj.
Så ville næsten hellere ofre lidt mere til en 21" iMac.

Men kom så i tanke om en mac mini, som ville matche behovene. Men da den skal køre windows, så ville jeg foretrække en maskine der kom med windows. Men synes ikke rigtigt der findes nogle som den skal vre i format med mac mini eller evt en eeebox.

Ja ved godt en mac mini kan køre windows, men håbede på et billigere alternativ.

Troede almindelige pc'er var noget billigere end Apple.

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 19:03
i5 komplet til under 4600. Billigere? Mig ikke forstå...
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 22:53
Hvad skal den bruges til ? Ved ikke om jeg har forsået det rigtigt. Men et bud kunne måske, være denne her Vision Office.
Her får du ret meget - for næsten ingen penge - ca. lidt over 4000 kr for modellen med win7 64bit og i5 !  
De samler deres pc'er selv og bruger kun kvalitets hardware + de gi'r 2 års fuld garanti og sender fragfrit !
De har også dyrere og dermed også bedre Pc'er. Har selv for nyelig købt en af deres Vision Monster.
Den kan knap høres selv om der er 3 harddiske, cpu- + psu-køler og et kraftigt grafikkort der kører.

Redigeret af Roland - 14-Marts-2012 kl. 22:56
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Hvad skal den bruges til ? Ved ikke om jeg har forsået det rigtigt. Men et bud kunne måske, være denne her Vision Office.
Her får du ret meget - for næsten ingen penge - ca. lidt over 4000 kr for modellen med win7 64bit og i5 !  
De samler deres pc'er selv og bruger kun kvalitets hardware + de gi'r 2 års fuld garanti og sender fragfrit !
De har også dyrere og dermed også bedre Pc'er. Har selv for nyelig købt en af deres Vision Monster.
Den kan knap høres selv om der er 3 harddiske, cpu- + psu-køler og et kraftigt grafikkort der kører.

Den skal kun bruges til simple ting, mail, www, office osv.
Personen har i dag en eeebox, som han er glad for. Den fylder intet, larmer overhovedet ikke.
Men er den er meget langsom, alt for langsom.

Så nøgle ordene er lille, lydløs og hurtig.

Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 23:26
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Den skal kun bruges til simple ting, mail, www, office osv.
Personen har i dag en eeebox, som han er glad for. Den fylder intet, larmer overhovedet ikke.
Men er den er meget langsom, alt for langsom.

Så nøgle ordene er lille, lydløs og hurtig.

Okidoki - så er den jeg linker til måske et bud. Da den jo ikke er så stor som alm. pc'er (Kun B:13,7cm D:37,4cm H:35,4cm)
Er næsten lydløs og burde være hurtig. Da den har et godt Gigabyte motherboard, Kingston ram, en af de nyere og hurtigere Sata III harddiske, Intel i3 el. i5 cpu.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 18:21
kontakt eventuelt deltaco for at høre hvem der sælger deres GADA produkter! - se på www.deltaco.dk - kig under "produkter">"pc komponenter" > "computere" og GADA - der er lidt forskellige at vælge imellem.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu