|
PC lag'er ved simple spil |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
soeren_h ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis jeg deaktiverer R4 GPU'en i Computer Management, så skifter min skærmopløsning faktisk til en bedre opløsning.
Men når jeg så kører en test på pc'en, så kan den ikke vise noget grafik, og testen skriver, at der ikke er en GPU til rådighed. Når jeg aktiverer R4 GPU'en igen, så står de begge som aktive, men det virker lidt som om, at den benytter R4'eren som slags laveste fællesnævner.
|
|
Søren (Lynge, Allerød)
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
|
|
![]() |
|
soeren_h ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
[/QUOTE] er AMD fusion installeret? Det styre samspillet med de to GPU'er[/QUOTE] Godt spørgsmål. Hvordan ser jer det?
|
|
Søren (Lynge, Allerød)
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
Godt spørgsmål. Hvordan ser jer det? [/QUOTE] mener det er en fane i catalyst
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |