|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 12:18 |
Hej alle-sammen. Jeg har fået en Scaleo E Media Center PC. Der er elektronik for ca. 10.000 kr. og jeg synes den er for dyr til at placere under fjernsynet i stuen. Så den står altså på kontoret, hvor den også bruges til fotoredigering, foreningsarbejde mm. Der er også tilsluttet antennesignal. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig en løsning, hvor jeg kobler fjernsynet i stuen til PC'eren. Jeg har prøvet med en 10 meter lang S-VHS kabel, men det er bøvlet, og jeg vil også gerne udnytte det bedre signal via HDMI-udgangen. Dertil kommer også, at fjernbetjeningen ikke kan række fra stuen til kontoret, hvorfor jeg render frem og tilbage. Jeg har hørt af Xbox-360 kan bruges, men den larmer for meget. Håber på nogle gode forslag/løsninger. Redigeret af jjdk - 11-Oktober-2006 kl. 12:18 |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Du kunne evt købe en af de bokse som kan transmittere lyd/video/fjernbetjening trådløst. Jeg har ingen erfaringer med dem, men man kan vist få nogle som er temmeligt gode.
Jeg ved at philips laver en af slagsen - men igen kender ikke til kvaliteten. Ellers kunne man forestille sig at Hi-Fi klubben kunne have noget af den slags. /Ulrik |
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() |
Nogen der ved, hvad sådanne bokse kaldes. Har kigget lidt på EDBpriser, men kan ikke finde noget:
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Jeg har fundet en enkel til dig, ved ikke noget om den, men ville lige se om jeg ikke kunne finde en enkelt: Her
Håber det hjælper en smule! |
|
![]() |
|
Hartung ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hvad med at kigge i retningen af en Amitech HomeLink? Ikke helt det du efterspørger men dog en mulighed. Det er det jeg går efter - skal lige have en demo af den... |
|
![]() |
|
BeeVee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Er der nogen der kan bekræfte at sådan en løsning, giver et godt resultat på TV-et....eller er det kun noget til børneværelset i kvalitet ?? bv |
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
![]() |
|
skipper.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2005 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
happauge Media MVP kan via dit lokalnetværk bruges afhængig af hvilken konfig / OS du har
/skipper.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |