Hej
Min helt primære film-afspiller er min pc (QuadCore 2.4Ghz 4gbRam, Asus-Geforce 8800GT med 2 dvi og svideo ud). Jeg benytter DVI-->Hdmi for videosignal mellem min pc og min Pioneer (508XD) fladskærm og lyden via alm analog signal fra lydkortet. Hvergang jeg skal se film skal jeg ind i NvidiaControllPanel / setup multiple displays, hvor jeg vælger Pioneer som primære i et clone setup med min pcmonitor som sekundære skærm(alternativ kun Pioneer som eneste skærm - det er som om det giver bedre performance, men det er muligt jeg tager fejl). Jeg har sat Pioneeren op til 720p hdtv i Nvidia Control Panel, og det ser ud til at den skal være primære skærm for at dette skal have effekt.
Når jeg er færdig med at se film skal jeg så famle mig frem til at få min monitor til at være primære skærm i Nvidia Control Panel.
Mit spørgsmål er egentlig om det er en helt Gøg-og-Gokke-agtig fremgangsmåde jeg bruger. Hvad er smarteste metode til at se Hdtv / dvd film fra sin pc over en plasmaskærm som 508xd? ? ?
Kan man lave et "shortcut / hotkeys" så skærmsetup'et ændres med et par tastetryk? Hvad gør i andre?
/Jan