|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 06-Juli-2007 kl. 09:57 |
Er der hjælp at hente til min pc som kommer med en mærkelig besked når den slukkes:
Et lille rødt felt med besked om programfejl og der vises både en række 0´er og en med blandet tal. Da jeg ikke er så meget inde i det rent tekniske, så håber jeg der er nogle positive meldinger om min pc forhåbentlig ikke er ved at være i stykker ![]() Redigeret af T-teknik - 06-Juli-2007 kl. 09:58 |
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 797 |
![]() |
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Det var Norton der var bøvl med - jeg har ellers kørt med Norton i flere år uden nævnte problem ved slukning af pc. Men nu kører den ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg må konstatere at det ikke er Norton som er hele årsagen - desværre er det lidt for omfattende for mig med det link som MortenBly har lagt til det forum for PC kyndige.
Så vist der stadig er nogle der evt. kan hjælpe må de godt melde sig. - Det lader til at være en periodisk fejl som viser sig ved slukning. Jeg har i øvrigt kontaktet pc hotline uden hjælp, som i øvrigt koster en del penge - hvilket jeg har nævnt i et andet forum. Redigeret af T-teknik - 09-Juli-2007 kl. 12:48 |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Et rødt felt med nuller og en blandet tal, siger os altså intet.
Med det brugernavn må du da være nok inde i det tekniske til at kune skrive den besked ned, eller tage et screendump af det. Vi ved heller ikke andet end at det er en "PC". Nu har jeg så læst den anden tråd og ved at det er en Medion. Men jo flere (præcise) oplysninger, jo større er chancen, for at en kender problemet. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
![]() |
Brugernavnet kan måske godt give indtryk af større viden
- men det blev valgt for at stå lidt anderledes end andre. ![]() - Hvis der med screendump menes foto, så er mit digifotoapp. lidt nyt og overførsel af foto til siden ved jeg ikke så meget om. ![]() Redigeret af T-teknik - 09-Juli-2007 kl. 13:29 |
|
![]() |
|
![]() |
Nu håber jeg I kan hjælpe mig:
ccSvcHst.exe - Programfejl Instruktionen ved "0x69532777" refererede hukommelse ved "0x00000000". Hukommelsen kunne ikke read. Klik Ok for at slutte Programmet. Det er hvad der står i perioder når jeg slukker min PC. |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Jeg bliver ikke meget klogere, men hvis det kun står når du slukker, og ikke på anden måde forhindrer brugen af PC'en, så er det vel ikke et større problem, end at det er til at leve med.
Her er nogle med andre problemer til ccSvcHst.exe: http://www.eksperten.dk/spm/785972 Det lader til at det er Norton der grundlæggende står bag. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 797 |
![]() |
Hvorfor er det for omfatttende at stille spørgsmålet i dette forum? Du laver et log-in og f.eks. i området styresystemer opretter du et spørgsmål= det du har spurgt om her. Deres pointsystemer kan du springe op og falde ned på; du skal nok få svar. |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |