recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PC programfejl ...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPC programfejl ...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Emne: PC programfejl ...
    Sendt: 06-Juli-2007 kl. 09:57
Er der hjælp at hente til min pc som kommer med en mærkelig besked når den slukkes:
Et lille rødt felt med besked om programfejl og der vises både en række 0´er og en med blandet tal.
Da jeg ikke er så meget inde i det rent tekniske, så håber jeg der er nogle positive meldinger om min pc forhåbentlig ikke er ved at være i stykker        

Redigeret af T-teknik - 06-Juli-2007 kl. 09:58
Til top
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Point: 797
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2007 kl. 12:06
Hvis du har du et antivirus program, så prøv at scanne hele harddisken med det. Hvis det ikke hjalp, så spørg i dette forum, her er fyldt med PC kyndige.

Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2007 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af MortenBby MortenBby skrev:

Hvis du har du et antivirus program, så prøv at scanne hele harddisken med det. Hvis det ikke hjalp, så spørg i dette forum, her er fyldt med PC kyndige.

Det var Norton der var bøvl med - jeg har ellers kørt med Norton i flere år uden nævnte problem ved slukning af pc. Men nu kører den    
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 12:46
Jeg må konstatere at det ikke er Norton som er hele årsagen - desværre er det lidt for omfattende for mig med det link som MortenBly har lagt til det forum for PC kyndige.
Så vist der stadig er nogle der evt. kan hjælpe må de godt melde sig.
- Det lader til at være en periodisk fejl som viser sig ved slukning.

Jeg har i øvrigt kontaktet pc hotline uden hjælp, som i øvrigt koster en del penge - hvilket jeg har nævnt i et andet forum.

Redigeret af T-teknik - 09-Juli-2007 kl. 12:48
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 12:54
Et rødt felt med nuller og en blandet tal, siger os altså intet.

Med det brugernavn må du da være nok inde i det tekniske til at kune skrive den besked ned, eller tage et screendump af det.

Vi ved heller ikke andet end at det er en "PC".
Nu har jeg så læst den anden tråd og ved at det er en Medion.

Men jo flere (præcise) oplysninger, jo større er chancen, for at en kender problemet.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 13:11
Brugernavnet kan måske godt give indtryk af større viden
- men det blev valgt for at stå lidt anderledes end andre. Men jeg skal forsøge at skrive den besked ned, selvom den kun står der i for sekunder.
- Hvis der med screendump menes foto, så er mit digifotoapp. lidt nyt og overførsel af foto til siden ved jeg ikke så meget om.

Redigeret af T-teknik - 09-Juli-2007 kl. 13:29
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 15:38
Nu håber jeg I kan hjælpe mig:

ccSvcHst.exe - Programfejl
Instruktionen ved "0x69532777" refererede hukommelse ved "0x00000000". Hukommelsen kunne ikke read. Klik Ok for at slutte Programmet.

Det er hvad der står i perioder når jeg slukker min PC.
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 15:48
Jeg bliver ikke meget klogere, men hvis det kun står når du slukker, og ikke på anden måde forhindrer brugen af PC'en, så er det vel ikke et større problem, end at det er til at leve med.

Her er nogle med andre problemer til ccSvcHst.exe: http://www.eksperten.dk/spm/785972

Det lader til at det er Norton der grundlæggende står bag.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Point: 797
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2007 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Jeg må konstatere at det ikke er Norton som er hele årsagen - desværre er det lidt for omfattende for mig med det link som MortenBly har lagt til det forum for PC kyndige.

Hvorfor er det for omfatttende at stille spørgsmålet i dette forum? Du laver et log-in og f.eks. i området styresystemer opretter du et spørgsmål= det du har spurgt om her. Deres pointsystemer kan du springe op og falde ned på; du skal nok få svar.

Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu