|
Pc skærm kontra tv skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2015 kl. 15:20 |
Er der i dag nogen egentlig grund til at gå efter pc skærm?
Jeg mener, efterhånden så en lcd tv skærm vel allround, at den også kan bruges til pc?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
et tv har udelukkende hdmi porte - kører man mere end FHD opløsning så skal du helst have displayporte i fra pc'en for at kunne håndtere skærmopløsninger i de opdateringsfrekvenser. Men kører man kun FHD opløsninger så er et TV ganske ok. så længe man slår diverse overscan funktioner fra og diverse andre kunstige hjælpemidler
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Det lyder godt.
Der findes nemlig et pænt udvalg op til 32" af tv skærme op til rimelige priser. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Det vil nok virke en del anstrengende for øjnene i det lange løb.
En computerskærm er indstillet væsentligt anderledes end et tv. Der er eksempelvis meget mere lys på et tv end på en computerskærm. Jeg ville ikke ønske at sidde ved et tv i længere tid og benytte det som skærm på en computer.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |