recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PC skærmen mister kortvarig forbindelse?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPC skærmen mister kortvarig forbindelse?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Emne: PC skærmen mister kortvarig forbindelse?
    Sendt: 10-April-2009 kl. 10:36
Bedst som jeg sidder på f.eks. nettet forsvinder billedet på pc skærmen, for så efter kort tid at dukke op igen. - Kan det være grafik-kortet som er slidt?
Jeg spiller ikke og kabler er tjekket mellem pc og skærmen. Min HP skærm er lidt over et halvt år gammel og der har ikke været problemer med den før.
Min halvandet år gammel pc har heller ikke fejlet før.
Nogle bud?

Redigeret af T-teknik - 10-April-2009 kl. 10:40
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 11:01
Skærmen logger ned som efter standby funktion - klik og så slukker den bare uden kontakt til den.
Det kan selvfølgelig være en periodisk fejl, men kom med bud.

Redigeret af T-teknik - 10-April-2009 kl. 11:02
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Point: 397
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 11:10

jeg har oplevet noget lignende i de sidste 2 dage. Lige pludselig kommer en meddelelse at en skærmdriver er holdt op med at virke.

1. gang blikkede skærmen et par gange og computeren lukkede ned for at genstarte.

2. gang blikkede skærmen én gang og uden genstart af computeren.

Har ikke tidligere oplevet dette før. Min Fujitsu Siemens computer er ½ år og min 22" Philips skærm købte jeg i sidste uge.

Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Point: 732
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2009 kl. 20:36
Havde et lignene problem med min datters pc. Jeg løstet det ved at tage grafikkortet ud, det var fuld af støv det samme var rammene. Så hele maskinen fik en grundigt rengøring med støvsugeren. Og den har nu kørt i ca 3mdr uden at logge af, af sig selv 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu