recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PC som afspiller blu-ray 3D m.v
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PC som afspiller blu-ray 3D m.v

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
seboli Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér seboli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PC som afspiller blu-ray 3D m.v
    Sendt: 06-November-2012 kl. 16:38
Ville det være muligt at købe en PC (bærebar eller stationer) med blu-ray drev. HDMI 1.4 udgang.
Derefter købe et af disse 2 sorfware.
PowerDVD 12 http://www.cyberlink.com/products/powerdvd/features_en_EU.html
Arcsoft TotalMedia Theatre 5 http://www.arcsoft.com/totalmedia-theatre/

I steden for at have både en 3D blu-ray afspiller og en mediestreamer. 

Ville jeg så kunne afspille blu-ray fra skive plus diverse fil formater i både 3D og ikke 3D.?

Og kunne få god lyd når jeg køre igennem min forstærker der har HDMI 1.4 ind og udgang?

Eller er dette en dårlig ide?

PFT fra en nybegynder inden for blu-ray og 3D

Redigeret af seboli - 06-November-2012 kl. 16:39
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 21:29
Hej Seboli
Jeg undrer mig over at der ikke er andre, mere kyndige der har svaret dig, for der er nogle virkeligt hajer på HTPC området her på recordere.dk. Men i mangel på bedre så er her mit lillle input på området.
Jeg har et setup på min stationære som virker med XBMC og ArcSoft TMT5 som ekstern player og jeg afspiller dvd, bluray og 3d fra mit setup. Både fra ISO filer og fra BluRay drevet.

De mere detaljerede oplysninger lader jeg eksperterne om. Jeg fik selv mit til at fungere ved at få hjælp her inde.
Mvh
Bo

Til top
Mutzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mutzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 13:13
Hej Seboli. Ja det er muligt at gøre som du skriver der, så længe grafikkortet er af den rigtige type. Er ikke inde i Nvidia, men for AMD, så skal du op i 6000 serien. Så har då både blu ray 3d, samt bit streaming af HD lyd.

Hvis ikke du lige står og vil bruge en evt pc til andet end lige det, så vil jeg nok mene at en alm blu ray 3d afspiller er et bedre valg. Men muligheden for at bruge en pc, ja den har du ihvertfald.
Mutzer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu