|
Pc som media center |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mVah ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Vrå Danmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juli-2012 kl. 18:32 |
Kære Recordere.
Er det muligt at styre min pc via xbmc på en ipad? altså vælge film etc? skal min computer have/kunne noget specielt? den har bluetooth etc. Thomas
|
|
![]() |
|
Klyve ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2009 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er bestemt muligt. Der findes et utal af apps (nogle bedre end andre), der kan styre xbmc fra iPad'en. Dem jeg har arbejdet med har alle gjort det via WiFi...
http://xbmc-commander.com/ er min favorit. /Klyve
|
|
![]() |
|
mVah ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Vrå Danmark Status: Offline Point: 99 |
Så en box som popcorn hour, eller Dune ville være spild af penge?
|
|
![]() |
|
Klyve ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2009 Status: Offline Point: 22 |
Det kommer da bestemt an på så meget... Det er vidst ikke et spørgsmål, der kan besvares ud fra de oplysninger du har givet. Der er sikkert mange, der har glæde af at have begge dele, men det kommer jo an på hvad dit behov og budget er og hvilke stumper du allerede har...
/Klyve
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
hvis du ikke skal optage på den
så ja en dune er super
virker bare hvergang og tager stort set alt du giver den har selv en og bruger en bærbar til mine optagelser der er mange ting du skal tage højde for, med en pc løsning Redigeret af xcardman - 03-Juli-2012 kl. 20:01 |
|
![]() |
|
Jeg har en benQ w1100, samsung smart tv, ps3, bose lifestyle 38, og så min pc, og så den nye ipad, men da kun Projekteren og tv'et hænger i stuen, vil jeg gerne hvis man kunne sidde i sofaen i stuen, og styre hvilke film osv. der skal startes i det andet rum ( på computeren), kan så ikke finde ud af om det ville være smart og ha noget Dune box, eller bare køre xbmc direkte på computeren?
|
|
![]() |
|
Sådan som jeg forstår dit behov, så kan det sagtens dækkes med xbmc og iPad'en som remote, men det kræver noget opsætning og en egnet computer. Vi har sat min fars stationære op som mediecenter med xbmc og den står på kontoret ca 10 m der fra og det spiller bare. Har ikke selv arbejdet med popcorn, dune og lignende, men hører meget godt om det, og det ville sikkert også kunne blive godt. Har du en NAS eller hvordan?
/Klyve
|
|
![]() |
|
Nej ingen nas, bare en stationær , som jeg fra tid til anden også gamer lidt på. Den ville dog sagtens kunne trække diverse da det er en high end. Xcard, er der en dune box du kan anbefale ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |