recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pc til 5090
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpc til 5090

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Auri Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Emne: pc til 5090
    Sendt: 25-November-2009 kl. 20:59
Hej
Håber der er en der kan hjælpeSmile
jeg prøver at få tilsluttet min pc til pioneer 5090H via DVI-HDMI men det virker ikke. lige nu har jeg aktiveret port 4 hvor min ps3 er tilsluttet, og sat pc til port 3 men den bliver ikke vist. hvordan er det man aktivere den enkelte port. jeg kan ikke finde det i manualen. Jeg går udfra det er det jegConfused gør forkert.
 
mvh Auri
Til top
Auri Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2009 kl. 22:54
Nu har jeg sat den til port 4 og fået billede men ingen lyd!!!
Jeg har et scart med 2 audio(rød-hvid) stik til receiver(ingen hdmi) hvad skal jeg gøre for at få lyd til recieveren??
 
mvh Auri
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 13:28
Hehe, der er skrevet enormt meget om det problem på nettet.
 
Har selv lige købt et Gigabyte 9600Gt med hdmi udgang, og jeg kan simpelthen ikke få lyden med over via HDMI. Mange har samme problemer med DVI-HDMI. et yderligere problem er, at når et hdmikabel tilsluttes mange fladskærme, så tror tv´et at det får digital lyd (selvom du ikke kan høre noget), og så slår den den analoge indgang fra automatisk. 
 
Med 5090H´eren er vi heldige, at vi kan tvinge tv´et til at vælge enten analog eller digital, og således bruge et almindeligt lydkabel fra PC´ens normale højtalerudgang og til scart i input 3. Så skal du bare ind under hdmiindstillinger for port 3 og vælge analog. På denne måde får du (analog) lyd via lydkablet og billed via HDMI eller DVI-HDMI.
 
Jeg fatter dog ikke hvorfor der ikke kan komme lyd med via hdmikablet, når grafikkortet er koblet til lydkortet med et Spdif-kabel, som grafikkortets manual foreskriver.
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu