recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pc til movavi (filmredigering)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pc til movavi (filmredigering)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pc til movavi (filmredigering)
    Sendt: 19-December-2021 kl. 20:34
Hejsa har en bærbar lige pt hvor jeg laver lidt småfilm kun for sjov   Til den Sfo jeg arbejder på. 

Jeg overvejer et lille hjemmekontor herhjemme med en skærm og en pc - men den må helst ikke være for dyr.  Og skal bare bruges til lidt mini filmredigering - kan den tage et enkelt spil eller to - så fair nok ….

Nogen der kan anbefale noget :)

Tænkte på at installere movavi på den - og så gemme tingene i OneDrive således man kunne arbejde videre på det - også på den bærbare
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 18:43
Hvis du med mini redigering blot mener lidt klippe og klistre i eksisterende optagelser, og ikke omkodning til andet format, så kan næsten enhver PC bruges. Og til dette formål vil jeg klart foretrække programmet Videoredo fremfor Movavi.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 20:17
Hvorfor bruger du ikke vivideo inde på skoletupe? Til redigering. For via din skole og unilogin. Så kan du lave det der. Og der er det skyen der beabejder arbejdet. Og så kan du bruge hvilken som helst form for enhed
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2021 kl. 12:10
hvad med denne her 


Jeg er ret pjattet med movavi - tænker den også kan game lidt - så er det en 2i1 computer
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2021 kl. 12:10
jeg mener - lidt klippe klistre med billeder / tekst og video ognindsæt af musik osv
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu