|
PC til Sony LCD W4000, det modsatte af overscan |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Shik ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 18:23 |
Hej,
Jeg har sat min pc til mit Sony W4000 fjernsyn via HDMI, men den kan ikke fylde billedet helt ud. Jeg har både prøvet at sætte tv'et til full pixel og normal, men intet hjælper det. Er der et sted jeg kan "zoome" billedet op i størrelse?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan gøres i Grafikkortets indstillinger for den pågældende skærm (TV).
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Shik ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Det kan godt være det er mig der er noob, men når jeg går ind i catalyst control center ser jeg kun dette:
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Nu ved jeg ikke hvad du har, men her går jeg ind i Catalyst Control, og klikker på Grafik, så har jeg alt der vedrører skærme og indstillinger.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Nogen tid siden jeg sidst kiggede i Catalyst, så husker ikke helt hvordan. Hvad har du liggende under Presets og Preferences? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
hvad forsøger grafikkortet at køre med refreshrate? Hvis den prøver med 75hz som min mac mini oprindeligt gjorde til mit gamle P3000 TV så kan den ikke finde ud af det.Jeg skulle ned i 60hz
|
|
![]() |
|
Der ligger slet ikke nogen grafik indstillinger under catalyst, kun noget med CPU, har en amd cpu.
Jeg har indstillet den til 50hz under grafikkortets driver, så det er ikke det. Jeg kører Windows 8.1, så det kan være det.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
catalyst ER grafikkortets driver.
prøv at se om du kan sætte den til 60hz. |
|
![]() |
|
Jeg er godt klar over at Catalyst normalt fungerer som driver, men mit problem er at når jeg går ind i catalyst er der absolut ingenting som drejer sig om grafik indstillinger.
Jeg vælger hz i windows, se her: http://i.imgur.com/3cV9W52.png
|
|
![]() |
|
Hvad har du af indstillinger på fanen Monitor.?
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |