|
PC TOTAL låst ved Windows 10 update |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er ikke helt rigtigt?? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
det er fordi hifi46 ikke helt har styr på sin verden. Ja - man kan godt anvende den applikation til at downloade og lave en bootbar usb med, men de fleste af os vælger at bruge nogle værktøjer som er en kende bedre. - vi starter som regel ALTID med at downloade den nyeste ISO fra MS - ikke fordi det er lettere, men fordi vi selv vil kontrollere hvad det er vi smider på maskinen(og nogle af os kører windows 10 fastring, og bruger derfor ikke de iso'er der ligger præcist det sted den downloader fra) og så bruger vi typisk et andet værktøj til at lave bootbare usb-sticks med. - personligt hedder det etcher eller rufus i mit tilfælde (men det er nok primært fordi jeg også bruger det til både windows og linux disti, så jeg er bare vant til den fremgangsmåde.)
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Trådstarter skriver at han har en Windows DVD. Så han behøver slet ikke benytte Media Creation værktøjet, som du omtaler. Det altid være muligt at installere fra DVD ved at starte op på den. Men afhængig af maskinen, så er der mange måder at starte fra DVD på. Det skal jo helst også være UEFI boot, så han kan installere Windows korrekt.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
hifi46 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2019 Sted: København NV Status: Offline Point: 9 |
claus_jac, Redigeret af hifi46 - 01-November-2019 kl. 10:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |