|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Houmoller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() Sendt: 08-Februar-2009 kl. 12:13 |
Hej Recoredere,
Overvejer at skifte mit mediecenter, med almindelig windows, ud med en Popcorn hour a110. Det hænder at jeg ser nogle af DR's og tv2's programmer over nettet, hvis jeg ikke lige fanger dem på tv. Dette er jo nemt når jeg kører windows på maskinen, men kan man også dette via pch? Muligt at linke til streamningen på en eller anden måde? Det kunne feks være Mogensen og Kristiansen's politik debatter: http://news.tv2.dk/video/index.php/group-8032327.html |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Nej - det er ikke muligt med en Popcorn hour Langt de fleste "tv-services" på nettet bruger enten flash eller mms hvilket Popcorn houren ikke understøtter |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |