recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PCH A-110 til Windows 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPCH A-110 til Windows 7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Emne: PCH A-110 til Windows 7
    Sendt: 29-Oktober-2010 kl. 18:17
Jeg er snart ved at rykke håret af mig selv nu hehe, jeg kan bare ikke få mine dele mapper til at blive vist på min PCH A-110 jeg har slået det til som skal til under Netværk og delings center, samt jeg har højreklikket på de mapper jeg vil dele og lavet den som dele mapper, og det er under gæste kontoen jeg har givet adgang til de dele mapper, når jeg browser mig frem i PCH så siger den bare indhold kan ikke vises, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre mere, der var det godt nok noget nemmere i win XP, højreklik og del på netværket og så fungerede det bare.

please hjælp hehe
Til top
krutzou Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-November-2009
Sted: DK
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2010 kl. 10:19
Hej

Prøv at gennemlæse siderne 10 og 11 nedenstående tråd. Det kan være du kan bruge nogle af de indstillinger for Windows 7 som jeg fik succes med.

Mvh.
Keld

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=69890&title=fantec-tvfhds-media-player
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 11:08
amen altså keld, det virker jo bare nu, tuuuusind tak for hjælpen, det vil jeg sku smide videre til vennerne som har samme problem
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu