recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PCH C200 reset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPCH C200 reset

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Direkte link til dette indlæg Emne: PCH C200 reset
    Sendt: 23-August-2010 kl. 09:34
Hej,
Jeg har pludselig fået et problem med at afspille en film der tidligere har virket.
Rippede "IronMan" for 6mdr siden med AnyDVD-HD og har gjort det igen.

Filmen ligger i en BD struktur og jeg får de 2 skærmbilleder med "Copyright info" og så bliver skærmen sort når den indledende menu skal starte. C200 er helt død og det eneste jeg kan gøre er at afbryde strømmen. Samme problem på enkelte andre film mens andre BD Rips kører fint.

Har opgraderet firmware til nyeste version. Har externt USB drev istedet for indbygget HD.

Roder også med at få et Avatar Rip til at virke, endnu uden held.

Det ser for mig ud som om det er menuerne der forvirrer maskinen - men det har jo for pokker virket tidligere men IronMan !!
Nogen ideer ??

CeeFive

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 09:40
jeg har prøvet noget lignene, jeg havde ryddet op i bdmv folderen (altså ikke i selve film folderen) men gud ved om jeg var kommet til at slette noget jeg ikke skulle... jeg endte med at slette filmen og rippe den påny.

Avatar kører vist ikke endnu.. dvs du skal lave den helt om.. den bdmv struktur som den er lavet i er ikke understøttet af c-200 endnu
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu