|
PCH C-200 YAMJ og STORA NAS problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2012 kl. 00:19 |
Hej Alle
Jeg oplever fra tid til anden et problem når jeg forsøger at se en film via C-200 og YAMJ fra min STORA NAS. Oplevelsen er at NAS'en ikke "vågner" når jeg på C-200 vha. YAMJ vælger at se en film som ligger på NAS'en. Jeg får en markering af at nu er filmen ved at loade (den roterende tingest) men meget kort efter er jeg igen tilbage på siden med beskrivelsen af filmen. Hvis jeg forsøger at tilgå filmen via "stifinder" på C-200 så kan jeg høre hvordan NAS'ens harddiske spinder op og jeg kan starte filmen fra stifinderen. Hvis jeg derefter starter YAMJ op vil jeg også kunne starte filmen via YAMJ. Da jeg overvejer at opgradere min NAS i løbet af året så vil jeg gerne have styr på dette problem. Håber nogen kan hjælpe mig. |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ikke nogen?
|
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |