|
PCH lydproblemer og sort skærm |
Besvar |
Forfatter | |
ceefive
Super bruger Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-December-2011 kl. 10:24 |
Hej
Jeg bruger min PCH C200 primært til at afspille DVD og BD film jeg selv optager og redigerer.
Nu vil min PCH pludselig ikke afspille mine DVD film fra min netværks server (Video_TS) - den hænger bare med sort skærm.
BD film kan godt afspilles fra samme server - så jeg formoder deraf at mit netværk fungerer.
DVD indholdet kan afspilles fra min PC med PowerDVD uden problemer og brænder jeg en skive og lægger den i min DVD afspiller fungerer det også.
Derudver har jeg en del film jeg har rippet og lagt på NAS'en også. Her hakker lyden nu pludselig.
Jeg formoder det er en skavank der er kommet ind med en FW opdatering - tingene har jo for søren virket upåklageligt tidligere.... - er der andre der har oplevet noget lignende og ved hvad man gør ?
På forhånd tak.
CeeFive
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |