|
pci eller pci express |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke for noget men, hvorfor vil du se tv gennem din computer?
Klaus |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har alt medie halløj samlet i min computer som sender billede og lyd til biografen, og computeren styres af min ipad, hvilket min avr også gør, og derfor ønsker jeg ikke en yousee boks medmindre den også kan styres af ipad:) det handler også om at jeg vil gøre det på den billigste måde. Ved godt der findes fede universelle Remotes som kan styre alle min ting Inkl. en yousee boks, men det rækker mit su budget desværre ikke til. så derfor forsøger jeg at få alt ind i min computer så jeg kan nøjes med min ipad som remote:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |