|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Frank73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() Sendt: 26-April-2010 kl. 19:09 |
Jeg har netop anskaffet et PCI netværkskort til min ældre stationære PC (Dell Dimension 4550) fra 2003 (ja, den er gammel, jeg ved det
![]() Kortet passer ikke PC'ens PCI slot... Findes der virkelige flere forskellige størrelser?
Frustationen er efterhånden stor, da jeg netop har returneret en wifi usb dongle, da den ikke kunne finde det trådløse signal.. nu er det problem løst, men i mellemtiden har jeg så anskaffet ovennævnte kort..
Nogen gode bud på, hvordan jeg kommer videre herfra?
/Frank73
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
det stik i kortet er et pci-express slot - og jeg har ingenlunde hørt at et pci-express kort skulle være kompatibelt med et pci-slot. så du har ganske enkelt købt et forkert kort. du skal have fat i noget a la http://dlink.dk/cs/Satellite?c=Product_C&childpagename=DLinkEurope-DK%2FDLProductCarousel&cid=1197319490112&p=1197318959116&packedargs=ParentPageID%3D1197318959074%26TopLevelPageProduct%3DConsumer%26locale%3D1195806935729%26packedargs%3DProductParentID%253D1197318820152&pagename=DLinkEurope-DK%2FDLWrapper
|
|
![]() |
|
Frank73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Tak for det hurtige svar. Jeg er nu klar over, at jeg atter må returnere kortet til forhandleren - jeg var ikke klar over, at der fandtes flere forskellige slags PCI kort... jeg burde måske have fanget den på forhandlerens hjemmeside, hvor der høj og flot står: Dette PCI Trådløs netværkskort indsættes I en computers PCI eller PCI Express slot.
Men så har jeg da i det mindste lært at man skal ikke tro på alt hvad der står i specifikationen om produktet. Jeg kigger lidt på linket, som jeg har fået. Tak
/Frank73
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |