|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
haugaard666 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 09-Januar-2009 kl. 19:44 |
Hej Jeg har fornyligt formateret min computer. og nu kan jeg ikke få lyd på min com. det er samle selv computer, og jeg har desværre mistet mine driver-cder. Mainbord: Manufacture: "blank" Heller ikke everest kan fortælle mig hvem der har lavet mit Mainboard, Har selv gennemsøgt Google for drivers, men uden held.. På forhånd tak.. Mangler i mere info, for at kunne hjælpe, skal jeg gøre mit bedste for at kunne tilbyde det.. |
|
![]() |
|
haugaard666 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Har fundet ud af at dem der laver mit bundkort hedder "jetway"... håber det hjælper nogen
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Prøv at installere et AC97 codec. Det kan muligvis virke.
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
Jeg mener at dit bundkort er et MSI K9N6SGM-V http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&maincat _no=1&prod_no=1086
|
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Mit bud ville være Jetway M26GT4, men det kan også være andre. Hvis du nu kom med lidt mere information, så kan jeg se om jeg kan finde et bedre bud. Nyttig information kunne f.eks. være hvilken processor eller RAM, som du har installeret.
Hvad står der i BIOS, når du booter computeren? Redigeret af srnkrkgrd - 10-Januar-2009 kl. 19:04 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |