recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PC-link eller Medie streamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPC-link eller Medie streamer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Niels Chr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Emne: PC-link eller Medie streamer
    Sendt: 10-Februar-2006 kl. 23:35
Jeg er lidt i tvivl om hvilken løsning som er bedst og nemmest i brug....
Det jeg gerne vil er at have en "bank" af min lovligt købte DVD'er - f.eks. så min datter ikke ridser dem når hun vil se dem.

Som jeg kan se det, kan jeg vælge mellem 2 løsninger og søger dit/jeres råd om hvad der er bedst - evt. hvis du har erfaringer i en af dem, må du geren skrive om det.

Løsning 1 er TV-link, hvor jeg overføre et SVHS signal fra PC'en trådløst til TV'et

Løsning 2 er en dvd/media boks ved siden af TV'et, som så kan "streame" DVD fra serveren via netværks kabel.

Da jeg allerede har en PC (server) kørende 24 timer/dg er løsning 1 oplagt, men er der noget der taler for løsning 2 ?
som jeg kan forstå er der mange software bugs i de DVD streamere som man kan få, så hvis jeg blot overføre billedet fra PC'en er jeg vel ude over det problem - eller tager jeg fejl
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu