|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zyborg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 29-September-2005 kl. 02:30 |
Er der nogen, der har erfaringer med betjening af HTPC via en PDA samt med div. software til denne betjening? Hører gerne fra jer alle!
![]() |
|
![]() |
|
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Jeg har i et par dage testet Niveus Media Remote og jeg må sige jeg er ret imponeret. Jeg havde læst en anmeldelse om at det var ret langsomt. Her må jeg nok sige at jeg ikke er enig. Når man hopper rundt i menuerne sker det prompte uden ventetid. Den fedeste feature er dog at jeg kan styre min musikafspilning uden at skulle tænde min skærm. Prøv det, der er 10 dages gratis trial version: http://store.niveusmedia.com/s.nl/sc.2/category.2/it.A/id.54 1/.f
|
|
![]() |
|
zyborg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Hvordan ser hele din løsning ud? - Wireless Access Point / MCE Media Extender - PDA (hvad er minimumskravene?) (gerne mærke+model på alle) Tak |
|
![]() |
|
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Jeg har min MCE stående i stuen forbundet med fast netværkskabel til en switch. I denne switch sidder også mit access point (Linksys WAP54G). Min PDA er en Qtek 9090, som samtidig er min telefon. Min MCE er hjemmebygget med Asus MB, Athlon64 +3000, Hauppauge 150MCE, Asus FX5200. Et minus ved Niveus er at når PDA'en ikke kan få forbindelse til MCE'en, så Niveus i koma, så du bliver nød til at lukke applikationen ned. Så man skal huske at lukke applikationen ned, hvis man har slukket sin MCE. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |