recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PDC er tilbage ! nu hedder det NorDig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PDC er tilbage ! nu hedder det NorDig

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PDC er tilbage ! nu hedder det NorDig
    Sendt: 11-Januar-2012 kl. 21:19
Hejsa

Jeg har længe undret mig over hvor PDC (Programme Delivery Control) blev af, og hvorfor der ikke kom en afløser.

Det må der siges at være kommet nu, med NorDig, som er meget mere avanceret som jeg lige hurtigt har skimmet dokumenterne her :

NorDig Spec her :

Nå, men hvordan får vi det ind i HTPC'en og hvem af jer laver lige et plugin til mig, til Mediaportal ? Big smile

Boxer har for øvrigt også et eller andet intelligent system kørende til samme brug....
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu