|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hodja ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Status: Offline Point: 67 |
![]() Sendt: 20-Juli-2005 kl. 18:39 |
Ved nogen om PDC virker på TV2 Charlie? I deres teksttv kan jeg kun finde oplysninger om TV2 og Zulu. Jeg kunne jo selvfølgelig bare prøve, men måske ved nogen det sikkert. |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Hodja, Lars har tidligere meget overbevisende erklæret at Charlie har PDC (om han så selv har prøvet melder historien intet om). Se evt. emnet Showview/PDC - HX910 /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
johnlindgreen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Status: Offline Point: 459 |
![]() |
Ifølge min Panasonic video sender Charlie PDC signaler. Jeg har endnu ikke haft behov for at optage fra Charlie, så jeg ved ikke hvor godt det virker, men det skulle vel ikke være anderledes end fra TV2 og Zulu.
|
|
![]() |
|
Hodja ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Okay, tak Hodja |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |