|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Iced ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 26-November-2006 kl. 23:59 |
Hej i gruppen.
Jeg er temmelig forvirret over de to nævnte modeller, er det ikke den samme. Når jeg tjekker priserne på fx Midtdata hjemmeside, så har de begge to, men pdp427XD koster 21.319Kr. og pdp4270XD koster 18.779kr. altså sparre man 2540kr. Jeg kan ikke finde pdp4270XD på pioneers hjemmeside, men jeg synes at have hørt i en radio butik at modellen i dag hedder pdp4270XD. Er der nogen der kan af/bekrafte om det er samme model, med de samme spec.? På forhånd tak René Sørensen |
|
![]() |
|
masterhero ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Tjek modellerne her: http://www.pioneer.eu/eur/products/62/63/413/overview.html Mener ikke det er den samme model i specifikationer, noget med tilslutnings mulighederne. Den ene har også en fod, og den anden ikke. Masterhero |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Der er flere forskelle på de to-4270 er den skrabede version,den mangler tilslutninger,den mangler en alu-"pynteliste" på kabinettet,og så har den en skod fjernbetjening i plast-modsat den dyrere model som har en virkelig lækker metal remote som er sortlakeret. Men det er jo op til den enkelte at vurdere om man mener at det ekstra "lir" er merprisen værd(det mener jeg f.eks. at det er......klart) lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
Iced ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Hvis man ser bort fra det ekstra lir der er på 427, så er der altså ingen andre "mangler", jeg mener er der også 2 HDMI, optisk, 3 scart stik osv osv. René |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Du "mener"? lrev |
|
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Der er én HDMI-indgang, ingen VGA og så mangler ISF-menuen også. |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Hvilket er en slat højere end TC der sælger dem til hhv. 20.500 kr. og 18.288 kr. |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for de hurtige svar, jeg vælger 427.
Rene |
|
![]() |
|
jasmin06 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Genopliver lige tråden i håb om at der er en der lige vil af/bekræfte følgende... Var nede i den lokale fona og se 4270'eren. han sagde at den eneste forskel var HDMI tilslutningerne og så det faktum at 427 ikke havde nogle højtalere..? Kunne godt se at 4270'eren havde indbygget højtaler nede i bunden og der ikke var nogle synlige højtalere.. Hældte mest til 427xd men vil da ikke købe en skærm uden højtalere? Kan det virkelig være rigtigt da 427'eren koster mere end 4270'eren? Han sagde ligeledes at 427'eren snart blev taget ud af butikkerne da de skulle benyttes primært til erhverv.. Vil det sige at jeg skal slå til nu hvis jeg skal have sådan en skærm inden de bliver taget væk?
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
427 har højttalere i bunden. Tror ham fona manden burde skifte job. Muligvis egner han sig bedre til en synoptik butik, hvis der i jobbet medfølger firma-briller.... Det er kun 50" samt den gamle Pioneer model i 43" som ikke har nogle højttalere indbygget. |
|
![]() |
|
jasmin06 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
haha, så lyden er præcis den samme kan jeg forstå.. Havde godt lidt på fornemmeren at han digtede lidt men som den flinke kunde stod jeg jo bare og nikkede-- Tak for svaret så tror jeg sgu jeg hopper på sådan et dyr. Ser sgu lækker ud
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |