|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dj_jellyfelz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() Sendt: 01-September-2008 kl. 13:31 |
HEj er der nogle der ved om man kan bruge et PDS kabel(patch kabel) som HDMI kabel?
|
|
Philips 47PFL9632D/10 Phillips SRU8015 Dali Ikon 7 Dali Vokal 2 Center Dali W2 Bag Audio Pro Evidence MKII Sub Samsung SMT-H3106PVR Harman Kardon AVR 630 Denon Pladespiller PS3 |
|
![]() |
|
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Jeg har ikke prøvet det selv. Men der findes forskellige bokse som løser opgaven.
Søg på ebay efter "rj45 hdmi" Eller kig på denne side. Afhænging af HDMI version kan der være behov for 1 eller 2 pds kabler. |
|
![]() |
|
dj_jellyfelz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Mange tak for hjælpen. troede måske man kunne montere stik på selve kablet. da jeg mente det hva sammen antal parsnoede lerder i PDS som HDMI kabel. men det fik svaret jeg søgte. mange tak.
![]() |
|
Philips 47PFL9632D/10 Phillips SRU8015 Dali Ikon 7 Dali Vokal 2 Center Dali W2 Bag Audio Pro Evidence MKII Sub Samsung SMT-H3106PVR Harman Kardon AVR 630 Denon Pladespiller PS3 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |