|
pearl white |
Besvar |
Forfatter | |
santos
Ny bruger Oprettet: 11-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Emne: pearl white Sendt: 11-November-2006 kl. 10:38 |
Hej
jeg skal til at bestille verbatim dvdér 16 x . men jeg er ikke så klog at jeg kan finde ud af alle disse nr der står på forskellige sider. er der en der vil give mig et link til et produkt som jeg kan afspille i min phillips 3330h, så vill familien og jeg blive meget glad ps de skal brændes på et pioneer pc drev |
|
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 11-November-2006 kl. 18:12 |
Hvor har du tænkt dig at købe? Hvis du f.eks. vælger www.billigmedien.dk, er det disse medier du skal købe (hvis du vil købe Verbatim...) Det vigtige er media code: den skal starte med MCC, her MCC03RG20, ellers er det ikke medier produceret af Verbatim selv. Du bør styre uden om medier som hedder noget med Pearl White. De sælges af Verbatim, men er produceret af andre, ofte i svingende kvalitet for at sige det pænt. Pearl White er dog kun 8x så vidt jeg ved. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Sendt: 12-November-2006 kl. 08:52 |
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |