|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() Sendt: 27-Juni-2009 kl. 02:13 |
jaa kan jeg få mine penge tilbage for mit G10 da det er over 14dage siden jeg har købt det
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62276& PN=1 EN FEJL ER DET SGU kunne Panasonic ikke bare give mig et V10 Redigeret af 3000 - 27-Juni-2009 kl. 02:24 |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Hvor er Tv'et købt henne? Du hænger nok i en tynd tråd. Men måske kan du finde en løsning med din forhandler, selvom der er gået over 14 dage. Det hænder, at forhandleren måske går med til at tage varen retur, hvis du altså køber f.eks. V10 istedet for, hos dem. Selve producenten har intet med sagen at gøre, medmindre du har købt skærmen direkte igennem dem, uden et forhandlerled. Redigeret af vasif - 27-Juni-2009 kl. 11:32 |
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
har købt det hos dustinhome.dk men de har ikke v10
vil det sige jeg har et tv nu hvor jeg ikke kan se film uden jeg skal ta mit hdmi kabel ud og i igen i 10min |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Uden at have analyseret din tidligere tråd, kan du, hvis du virkelig mener Tv'et er defekt, selvfølgelig ringe til forhandleren og få dem til at sende dit Tv til reparation. Men hvis teknikeren ikke finder fejl, skal du typisk selv betale omkostningerne. Jeg tror såmænd heller ikke, de lige har en Onkyo forstærker stående for at teste apparaterne med hinanden, og derfor er spørgsmålet, hvor meget du reelt set får ud af det, specielt taget i betragtning af, at det tilsyneladende virker med andre Tv. Prøv at se denne side. Måske kan det afhjælpe dit problem. http://sites.google.com/site/lyranace/panasonic-bd35-connect ion-issues Sørg desuden for, at alle dine apparater er opdateret med nyeste firmware. Det løser sikkert ikke problemet som sådan, men altid en god idé. |
|
![]() |
|
![]() |
jeg kan ikke få billede på med det Composite (RCA
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg kan ikke få det til og virke
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kan jo bare se bluray på min ps3 MENN |
|
![]() |
|
![]() |
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() det virker nuuuuu da kom bare en hdmi splitter på fra min Onkyo op til tvet |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |