|
Penthouse Bioen (Opdateret 17-05-13) |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | ||
jkk1989 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej Kampus, Hvordan forkert? :)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
De hænger, så vidt jeg kan se på billederne, i siden og foran siddepladsen. Lyden skal jo komme så langt bagfra som muligt i et 5.1 setup. Prøv at tjekke det her:
|
||
![]() |
||
jkk1989 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 268 |
|
Det korrekt at det skal komme så langt bagfra som muligt..
Men! nu er det jo dipol højttalere, og måden de er sat op på er taget ud fra Jamo's egen anbefalinger, det er prøvet at hænge dem på bagvæggen, men gav faktisk et meget dårligere resultat end at hænge dem 60-100cm fra bagvæggen også på sidevæggen, som de gør nu.. Meget af lyden reflekere jo ind på væggen, og det giver faktisk den rigtig "Følelse" af at lyden kommer direkte bagved en. Jeg er ihvertfald langt mere tilfreds med måden de hænger på nu, end da jeg forsøgte på bagvæggen :)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jeg har selv dipole B&W højttalere. Måske skulle jeg prøve din opsætning, hvis du mener det lyder bedre. Tror bare ikke det dur' hos mig da der er meeeget langt til sidevæggene.
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
|
Hvilken Sanyo projektor har du sat op?
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Der står da ikke noget om at det skal komme så langt bagfra som muligt, men derimod: "these speakers should be placed to the side of your seating position". |
||
![]() |
||
|
Lyden skal komme så langt bagfra som muligt når sofaen står op mod bagvæggen
|
||
![]() |
||
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
|
kan du ikke fortælle lidt om touch screenen og hvordan den virker. Synes tit det driller at køre med to skærme i to forskellige opløsninger. Er det 100% stabilt?
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Jeg kører også med en delt skærm og en touchscreen, hvor den har opløsning på 1024x768 og tv'et kører 1080p. Det kører med shared desktop og jeg har undladt at lægge ikoner på den del som vises på tv'et ligesom at start menuen i bunden kun er på touch screen. Baggrunden er sat til sort, så der er helt mørkt på tv'et. Mediecenter softwaren (mediaportal) er sat til at starte på skærm 2 i fullscreen. |
||
![]() |
||
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
|
ok, og det kører bare altid? Synes opsætningen smutter en gang i mellem.
Hvad koster en billig touchskærm nu om dage? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |