|
Perfekt lille Mediecenter sælges.*NY PRIS* |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det var rart, så kan jeg nu se jeg ikke behøver at komme med nogle bud da det ligger langt fra hvad jeg havde i tankerne
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
2000,- ja hvis dit hbo er 2000,- inkl den 2tib så er jeg os hoppet fra. ligger mellem 800-1000(MAX) for pc uden den 2tib
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Okay, hvad siger du til 1200,- uden HDD så?
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Op
|
|
![]() |
|
Op - Er meget villig til at forhandle. Kan godt se forslaget om de 2000,- nok lige var til den stramme side.
Bjælleklang bjælleklang kom og se tv dagen lang / med dette mediecenter bliver pladsen i sofaen trang. Konen kaffen ophælder / i godt selskab med mediecenteret dagen blot udrender. |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
måske et billede kunne tiltrække lidt mere :)
|
|
![]() |
|
Enig..< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Den får du lige her.. Syntes selv kabinettet er i et flot og stilfyldt design som vil pryde enhver stue. |
|
![]() |
|
mindbjerg85 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-August-2013 Sted: Sunds, Danmark Status: Offline Point: 9 |
WOW...!
Havde jeg disse gysser i hånden, havde jeg købt den med det samme... Mon der kan laves afdragsordning ?
|
|
![]() |
|
tchris ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 247 |
Er der installeret et styresystem på den?
|
|
![]() |
|
Det er der nu. Men jeg vil nok levere den i formateret tilstand. Der medfølger ingen microsoft licenser, men det har man da hørt om folk har løst før..
|
|
![]() |
|
Op en tur :) Nogle der skal ha nyt legetøj 24 dec?
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |