|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
twocat_cph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
som lovet her er detaljerne om hvordan perspetiv bredbånd har falsk tilfredsheds garanti
http://www.ebblog.dk/4448/ |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Her har vi vist skoleeksemplet på misvisende markedføring:
Tilfredshedsgarantien som du vil udnytte dig af her, dækker ikke hastighedsrelateret problemer, da vi på ingen måde kan stå til ansvar for kobberens kvalitet. Jeg tror at Forbrugerombudsmanden vil være interesseret. Det må være indlysende, selv for et svensk firma, at "tilfredshedsgaranti" betyder at man kan opsige uden varsel uden at give en nærmere/præcis begrundelse... |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Nu har fullrate så også lige lavet min 10 mb ned om til 20 mb ned for samme pris. Dejligt at de følger med og prisregulerer. |
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Den der med reel hastighed i forhold til den hastighed man betaler for mener jeg faktisk at forbrugerstyrelsen allerede har udtalt sig om et sted. Jeg er sikker på at forbrugerstyrelsen ikke mener at de leverede 12MB i forhold til de lovede "op til 20MB" vil give dig de helt store problemer med at komme ud at den aftale - især set i lyset af de daglige nedbrud på nettet. Jeg har selv fullrate, og overvejede at skifte til perspektivB, men ændrede heldigvis mening da jeg fandt en række indlæg omhandlende problemer bl.a. med det udstyr der skulle til samt at jeg skulle have en boks mere end jeg allerede har. Så jeg vælger at gå tilbage til 10MB og sparer dermed 50kr om måneden. Held og lykke med kampen. |
|
![]() |
|
lowfire ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg har også haft hastigheds problemer med PB.
Jeg købte et billion modem (BiPAC 5102SM) i ComputerCity og en SMC WBR14S-N2 router, da jeg gerne ville have en ny router i stedet for min Linsys WAG300N ADSL2+ Gateway. Det skulle jeg ikke have gjort, efter jeg installede den og to uger frem har min hastighed været en gang LO**, har ligget på mellem 6 og 13 MB/sek DL og 600 og 900 KB/sek UL. Jeg skiftede tilbage til min Linksys WAG300N og hastighheden er tilbage :-) Er tilbage til mellem 19-20MB/sek DL og 1000-1500kb/sek UL. Speedtest.net Nu vil jeg prøve at finde ud af om det er modem (billion) eller router (smc) der er problemet. Ellers har jeg ikke haft problemer med PB, og føler med Jer som har problemer, det er ikke sjovt, har selv haft probs med TDC :-( Held & Lykke |
|
![]() |
|
lowfire ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Har nu fundet ud af at det er mit Billion modem (BiPAC 5102SM) som er noget lo**. Kører nu med min Linksys WAG300N som modem og min SMC WBR14S-N2 som router. Nu kører det bare det bare som det skal.
|
|
![]() |
|
twocat_cph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
fandme godt at jeg skiftede til Tabernes Digitale Circus Yousee over kabel tv , Perspektiv bredbånd sidder på mit rå kobber
Det var noget af en kamel at sluge , da They Dont Care TDC . Men nu køre mit internet fejlfrit , chat prog har kun faldet ud en gang i flerer dage , |
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Hejsa. Er der mon nogen der kan fortælle mig om det er muligt at bruge dette modem/router hos fullrate. http://www.computercity.dk/index.aspx?identifier=DK37439 Og kører det gigabit.? |
|
![]() |
|
![]() |
Nu kender jeg ikke Fullrate, men hvis de også kører med ADSL2+ så burde den kunne bruges.
Den kører IKKE gigabit netværk. |
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Hmm. Hvad er der mon af alternativer.? Den skal have gigabit, et godt trådløst og så skal den jo også have telefoni. |
|
![]() |
|
![]() |
Tror du bliver nød til at have to box's, mener ikke der er lavet noget med gigabit, trådløst og tlf i en.
Men ret mig hvis jeg tager fejl :-) Redigeret af lowfire - 08-Januar-2008 kl. 22:08 |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm. Jeg må jo bare leve med flere apparater. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |