|
Peter Pan’s digitale B&O hjemmebio |
Besvar | Side <1 6667686970 75> |
Forfatter | |
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen må have deres BV tændt for se hvad de foretager sig, her klares det via iPad
|
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
BeoLab 3500 er som det ses, en del af mit setup. BeoLab 3500 specifikationer. Redigeret af Peter Pan - 03-Oktober-2018 kl. 19:36 |
|
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
BeoVision 7-40" Mk. III - Her tilslutnings oversigt.
|
|
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Køkken-alrum setup.
Mit BeoLink system er stadig MCL (Master Control Link) Relay boks og Tranciver panel, hvor den ca. 80 Watt forstærker i Beocenter 9300 trækker et sæt passive højttaler. Master Control Panel styres manuelt eller med Beo4 i køkken-alrum. . Skulle jeg den dag Beocenter 9300 går i stykker, være nødt til at trække et Master Link kabel, altså overgå til ML systemet, vil jeg gøre mig nogle overvejelser. 1) Min MasterLink højttaler er BeoLab 3500. Spiller den godt nok til formålet, med tanken om der skal trækkes ca. 20 meter MasterLink kabel. 2) Alternativet er 2 stk. aktive trådløse Xeo 3 højttaler, som kun skal tilsluttes 230V. Jeg fik besøg af nissepigen før tid. . . Her må jeg sige at den teknologiske udviklingen også har fået min opmærksomhed. Så når MCL systemet ikke virker mere, har jeg allerede indkøbt endnu et sæt Xeo 3 med hub, grundet lydkvaliteten. Fantastisk lyd fra så små stereo højttaler. . . Det er med at slå til når tilbuddet er der. Også dette 'nye' Xeo 3 systemet virker fint. Det ekstra sæt køre fint sammen med det sæt jeg har på skrivebordet. De køre fuldstændig parallelt, lydstyrke med samme fjernbetjening i A option. Det 'nye' sæt står i køkkenet nu, og audio signalet fra den samme transmitter i stuen, sender signalet fint her ud. Det sæt jeg evt. ikke vil hører, slukker jeg på 230V afbryderne. Nu og her streamer jeg audio signal via PC'en. En meget nem måde at gøre det på, da PC'en står i min nærhed. . Vil jeg gøre brug af den nye transmitter, og streame musik via APP's på iPad eller fra Nas-serveren, som også mulighed for at streame fra digitale Radio stationer. Som mit setup er nu må jeg skifte mellem to optiske tilslutninger på én transmitter. . Her et par billeder, hvor du ser mit setup med 2 x Xeo3 transmitter (HUB). Både med mit nuværende og kommende setup, kan stereo lyd switches over på de BV.7 tilsluttet højttaler i B&O systemet. . . Redigeret af Peter Pan - 30-November-2018 kl. 09:35 |
|
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
2 x 500 Watt ASP ICEpower moduler er tilsluttet 2 x PowerLink front out på mit BeoVision 40"
Mk III TV, og levere signalet til to Passive BeoVox Penta, som er front højttaler i mit 5,1 setup. ASP ICEpower moduler har nu leveret super lyd hver dag siden April 2005, og har kun været På vej til "TEKNIK BOKSEN". Jeg syntes det er lykkedes meget godt at skjule alle de nødvendige kabler. Her beskrives af hvad der ligger bag de små nr. du ser på billedet. .
|
|
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af Peter Pan - 26-Januar-2019 kl. 09:00 |
|
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Så blev Google træt af HiFi: Chromecast Audio udgår. Jeg er glad for jeg satsede mere på ATV3.
|
|
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Leif Bomberg skriver om LG's nye rulle TV. - HER. Personligt kan jeg godt lide den sorte skærm forsvinder når vi ikke ser TV. Så det må godt ender i min stue en dag. |
|
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Et LG TV hvor skærmen ruller op/ned vil være en drøm for fruen, Da jeg i sin tid ville have dette B&O setup syntes fruen at B&O var alt for dyrt, så det kom jeg selv til at betale. Jeg fik jo aldrig prioriteret min økonomi så mine BeoVox Penta, blev et sæt BeoLab 5, til min 5.1 TV surround setup. Redigeret af Peter Pan - 09-Februar-2019 kl. 07:39 |
|
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Intet vare evigt. Jeg måtte skiftet display på min Beo4 MkIII fra 2006, da det kun viste streger. Udskiftning af display på Beo4 fjernbetjening. Redigeret af Peter Pan - 22-Februar-2019 kl. 13:03 |
|
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Min BeoLab 7 - 4 har nu leveret lyd fra mit tv uden problemer, hver dag i 10 år. |
|
|
|
Peter Pan
Funktioner
Tak(0)
|
Kommer B&O ikke med en eller anden form for en løs surround 7.1 processor, Redigeret af Peter Pan - 28-Juni-2019 kl. 13:36 |
|
|
|
Besvar | Side <1 6667686970 75> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |