|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
latz69 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 11-November-2006 kl. 14:19 |
Se lige her: www.p4c.philips.com/files/2/26pf3320_10/26pf3320_10_pss_dan. pdf Fra på mandag af kan det købes i Elgiganten for 4499,-. Er det ikke et røverkøb til den pris??? |
|
![]() |
|
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
Nej, det er et røversalg. Det er et forfærdeligt fjernsyn. |
|
![]() |
|
latz69 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Et forfærdeligt fjernsyn?? Kan du uddybe ?? |
|
![]() |
|
![]() |
Du kan måske finde et 26" LCD TV der er bedre til 4499,- ???
|
|
![]() |
|
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
Næeh, det kan jeg ikke. Men det er stadig et forfærdeligt fjernsyn. Man kan for relativt få ekstra penge (ca. 5.000 i Tyskland+porto) få et Toshiba 26WL66Z, som er et LANGT bedre fjernsyn. Desværre kan det ikke købes i Danmark.
Nævnte Philips er et (i LCD-sammenhæng) forældet fjernsyn. |
|
![]() |
|
![]() |
Helt præcist hvad er det der gør fjernsynet så ringe ?? Philips 26PF3320 har da bl.a. Digital Crystal Clear 3 og er HD-RDY... Det er et flot tv og passer perfekt til det værelse det skal stå på... Det er vel ikke at klage over til 4499,- ... NB. NÆGTER at købe over nettet - det er et princip! |
|
![]() |
|
![]() |
Et fjernsyn kan have nok så meget Digital Crystal Clear og HD-ready og andre sjove ting - det gør det dog ikke nødvendigvis til et godt fjernsyn. Billedet er ganske simpelt uacceptabelt ringe på nævnte Philipsfjernsyn, fuldstændigt som man kan forvente af en ældre LCD-model, kun på de allernyeste generationer er billedet udholdeligt at kigge på. Men det kan da være, at du ikke lægger mærke til at billedet er dårligt, og så er det måske alligevel et meget godt køb for dig (hvis du kan leve med tanken om at du for en lille smule ekstra kunne have fået et mange gange bedre fjernsyn). |
|
![]() |
|
![]() |
Tak mowa... Tror jeg skal se fjernsynet i aktion før jeg køber det og så må jeg tage den derfra.... Tak for hjælpen...
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Men er der slet ikke nogle der har erfaringer med Philips 26PF3320 ???
|
|
![]() |
|
![]() |
Se her: www.ciao.de/Philips_26_PF_3320__Test_3136863 En tysker der anmelder fjernsynet - det er fra d. 8. okt. og han giver det 4 stjerner ud af 5... Han siger endda at han er meget tilfreds med billedet!! |
|
![]() |
|
![]() |
Så køb det da. Jeg er fuldstændigt ligeglad. Jeg fortæller dig blot, at du for næsten samme pris kan få et fjernsyn der er klasser bedre, uanset hvad en tilfældig tysker skriver.
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan du så ikke være flink og hjælpe mig med at finde det fjernsyn som er klasser bedre til nogenlunde den samme pris?? For jeg har ledt og søgt alle steder på nettet og jeg kan simpelthen ikke finde noget... De eneste kriterier jeg har er, at det helst skal være 26", det skal være i farven sølv og have text-tv. Følgende må gerne forekomme, men er ikke et krav: ventefrit text-tv, sleeptimer og så er der noget med at man kan pause liveudsendelser?? Men kan forestille mig at det presser prisen for højt op... Kan du finde sådan et tv?? For jeg kan ikke! Hvis du har guldet til 6000 kr, så kan du jo prøve at nævne det... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |