|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Hmm Digital Crystal Clear 3 osv. Hvis du ønsker et ordentligt tv så kik efter 26pf9531 eller 26pf9631 |
||
![]() |
||
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
|
Som tidligere skrevet, så kan jeg ikke finde noget der er bedre til samme pris - men jeg kan finde noget, som er væsentligt bedre til en smule mere. Jeg har nævnt Toshibafjernsynet - det er et godt bud. Men det kræver jo nok at du dropper dit princip om ikke at købe over nettet. Alternativt er Samsung 26R71/72/73 et rimeligt bud, langt bedre end nævnte Philips, men ikke i klasse med Toshiba. Det kan til gengæld købes herhjemme, men koster altså også noget mere (ca. 6.000). |
||
![]() |
||
latz69 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Ikke for at være vanskelig, men de modeller i nævner er jo ikke i sølv og lahan, jeg er ikke parat til at smide 10.000+ efter et 26" lcd tv selvom det er fristende |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
sorry havde ikke et det skulle være sølv. Husk du kan indlevere det på dansk værksted når det er et Philips. |
||
![]() |
||
latz69 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Hvad er det forresten lige man bruger HDMI og PP til ?????????? Hjælp en rookie |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |